FrkLykkelig Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Kom hjem fra jobb og måtte bare kaste av meg BH. Føles som om brystene nesten er solbrente.. Ømme som fy! Både bryst og vorte. Vortene er så store som jeg aldri har sett i mitt liv! er etter min beregning 7+5 i dag. Ikke kjent noe i brystene før i dag... syns dette ble litt voldsomt jeg... Noen som kan fortelle meg hva som er "normalt" !? Jeg har aldri vært gravid før, så aner ingenting...
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Det er helt normalt at de er ømme, noen ganger rett og slett vonde. Og hvis du syns de er store nå så bare vent til du nærmer deg fødsel hehe... Mye rart som skjer med en gravid kropp, og det meste er normalt. Lykke til videre, du har en spennende tid i møte:)
FrkLykkelig Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2010 vet at de kan være ømme, men d får da være måte på! :-P hehe.. Samboeren spurte om han fikk kjenne, men AU! ikke noe tafsing her i gården på en stund. Gleder meg til alle nye ting, men er litt skummelt og siden jeg ikke vet hva som er normalt... lærer en del av å lese her inne da :-) heldigvis :-)
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Hehe... Velkommen i klubben At de kjennes solbrente ut var egentlig en veldig god beskrivelse! Akkurat slik har jeg det også. Tror jeg er kommet noen dager kortere enn deg også, og har hatt ømme og såre pupper i nesten 2 uker nå. Men; alle symptomer (nesten) er velkommen her i gården, for da tror jeg litt mer på at det skal gå bra. De gangene jeg tenker: "Oi! Tenk viss..." Så kan jeg bare kjenne litt på siden av den ene puppen og bli riktig beroliget
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Hihi...Må le litt jeg nå.Utrolig hva vi gravide skal gjennomgå. Jeg har også ømme pupper. Husker da venninna mi gikk gravid med sønnen sin, så sa hun: Dæven som puppa blir store a... Jaja,vi skal igjennom mye nå framover.
FrkLykkelig Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2010 er ikke en selvfølge å få beholde barnet nei, så jjeg skal klare å holde ut alle de symptomer som måtte komme :-) Selv om de ikke er så gode at d gjør noe... ante ikke at såre bryster var så vondt... hehe... og ja; de føles solbrente.... snodig følelse.
Cat&Gullungene Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Akkurat sånn har jeg hatt det også, og har det igrunn fremdeles. Litt opp og ned fra dag til dag. Jeg er 11+4.
oi =) Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 hei jenter. Jeg titter innom fra 2 trimester. Puppene mine var også ekstremt "solbrente" frem til uke 11-12. Men det som hjelper er og kjøpe en støtte- bh (får det på HM), den er uten spiler, men sitter godt. Jeg syns det var verre når jeg tok av bhn jeg.Så denne funket faktisk å sove med også. Lykke til!
FrkLykkelig Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2010 jeg får titte innom HM neste gang jeg skal avgårde. Bor noen timer fra nærmeste by, så må vente litt. Liker ikke å bestille på nett. Blir alltid bom kjøp da...
Celices Skrevet 20. mars 2010 #10 Skrevet 20. mars 2010 Kjenner akkurat følelesen selv og har gått med samme spørsmål som deg. Men forstår nå at det skal være slik og skal ta det som et godt tegn Er 4+5 på vei, men tørr nesten ikke tenke så mye på det enda.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. mars 2010 #11 Skrevet 20. mars 2010 jeg er med i "vondt-i-pupene-klubben" jeg gikk uheldigvis på døren her forrige dagen og fyttikatta det gjorde vondt trodde jeg skulle svime av..... føler ikke de har vokst, men det er ennå tidlig,er 5+5 i dag. men de er vanvittig vonde. kan ikke huske jeg hadde det slik med første mann.
FrkLykkelig Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 21. mars 2010 hehe... de puppa altså! De har ikke vært så "solbrente" de siste dagene, men er ømme. spes vortene...
snartmammapåny Skrevet 21. mars 2010 #13 Skrevet 21. mars 2010 Husker fra forrige svangerskap at puppene ble helt grusomt onde. Jeg gikk da til innkjøp av en god sportsbh som gav svært god støtte. Nå er jeg bare i uke 6 og har ikke kjent noe til puppene enda, men forventer igrun att det kommer... er i motsetning kvalm og ekstremt trøtt denne gangen da, det var jeg ikkje sist.. Rart med disse symptomene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå