Gå til innhold

Noen som har/har hatt barn med leukemi her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kan fortelle litt om hverdagen? Hvordan barnet taklet behandlingen, ble han/hun veldig dårlig osv.. Gjerne også hvor gammelt barnet er/var.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søsteren min har en datter som nå er i slutten av behandlingsperioden sin. Hun var fem da hun fikk diagnosen og kommer til å være 7.5 når det er vel overstått.

Det var veldig tøft i starten, selv om jenta slapp unna med den letteste kuren. Hun ble deprimert fordi hun mistet håret sitt og fikk vann i kroppen, hun var konstant kvalm og hadde vansker med å lære seg å ta alle medisinen hun skulle ta.

Søsteren min og mannen hennes sov knapt de første par mnd etter at jenta ble syk og det var veldig godt for dem tror jeg at jeg innimellom var hos niesa mi på sykehuset slik at de fikk hvilt seg litt. Jeg tok faktisk tre ukers ferie i den perioden for å kunne hjelpe til og være hos henne på dagtid. Hvis dere har noen som er villige til å hjelpe dere må dere takke ja, for det er i starten dere trenger det mest.

I dag er hverdagen deres en helt annen. Det er de første mnd som er verst. Ta hver dag som den kommer og hold motet oppe!

En stor klem herifra, det er tøft, men trøst dere med at Norge er fremst i verden på behandling av leukemi hos barn og dere kommer til å være i de beste hender.

Skrevet

Dytter for deg jeg, HI, annie 19:14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...