Gå til innhold

Bør jeg ringe legen?


Miessi

Anbefalte innlegg

Har hatt et par tråper meg blod i dag, er så beskymret. Lurer på om jeg skal kontakte legen? Kan legen gjøre noe isåfall? Er akkurat kommet i den perioden jeg mistet sist gang. Noen som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vanskelig spm. han får jo ikke gjort noe som du sier. Jeg tror jeg ville ventet til i morgen og sett ann. det er jo ikke alltid en blødning betyr abort. kanskje kroppen din trenger hvile. Ring til legen i morgen og spør om du kan få henvisning til UL for å ikke bekymre deg unødvendig. Krysser fingrene for deg og hemligheten i magen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har legetime på torsdag, men føler at det er utrolig lenge til det. Men er vel sikkert det man må gjøre, er vel ingen vits å ringe legen nu. Håper så inderlig at alt går bra, orker ikke det å miste en til :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde i første svangerskap ganske mye, og gikk likevel fint hvis det er en trøst. Legen mente jeg kunne få noe som liknet mensen selv om jeg var gravid.

 

Krysser fingrene for deg på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at torsdagen kommer fort. Er absolutt en liten trøst, men er jo så redd pga jeg blødde forrige gang og da hadde jeg hørt at det er normalt å blø litt. Tok ikke kontakt med legen da, viste ikke jeg hadde mistet før jeg hadde legetime og samtale om graviditen, vi skulle bare ta en test for å forsikre at jeg var gravid, og da var den negativ. Derfor er jeg redd nu :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det plager deg veldig og du ikke får raskere legetime, så burde du ta kontakt med en privatklinikk

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikkbeskjed om å ta kontakt om det kom friskt og egentlig mye blod. men siden du har mistet før så ville jeg ringt bare for å høre. du får kanskje ikke noen time tidligere eller en undersøkelse, men da kan det jo hende at de kan berolige deg eller gi deg noen råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd. :)

Hele dagen har vært helt forferdelig med å vente på torsdagen, heldigvis så har jeg legetime i morn tidlig. Har hatt litt ondt i magen idag, men har trøstet meg med at jeg bare har luft i magen. Håper at alt er i orden i morn og at legen klarer å roe meg ned litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føle din engstelse!

Tok graviditetstest på tirsdag, den viste svakt positiv. Hadde brunt og litt rød utfold. Så eg ringte å fikk meg legetime i går. Va skikkelig engstelig, for eg har mista 2 gang under 1 år i begynnelsen av svangerskapet. Så i går hos legen sa han at han kunne desverre ikke gjøre så mye sia det va så tidlig. Fikk meg sykemeldt den her uka for å ta det me ro. Trur eg ska sykemelde meg ut mnd oxo. Har ikke hatt noe utflod sia tirsdagen heldigvis. Krysse fingran førr at d går bra me deg......Kossn gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen nu. Heldigvis så var prøvene okei og alt var normalt. Hun fikk henvist meg til tidlig UL, håper virkelig jeg få komme inn før påske. Så nu fikk jeg roet ned tankene og endelig kan tenke om eksamensoppgaven som skal inn i morn (som jeg ikke engang har begynt på).

 

Takk for all støtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre, nå ble jeg lettet på dine vegne! Krysser fingrene for at du raskt får ultralyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...