gummitarzan Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 jeg gjør det...klarer ikke å la være:( ellers spiser jeg ikke godteri i det hele tatt-nå har jeg fått dilla.. går en tur på 1 time hver dag så prøver å være flink,men det godteriet ødelegger alt for meg.
Knøtte85 Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Jah!! Som bare det!! Før svangerskapet har jeg ikke vært så særlig på godteri, men nå, uff. MÅ ha det hver dag! :-/
surfepia Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Eh...NEI!? Jeg spiser frukt hver dag jeg. Kun litt godteri i helgene... Har verken spesielt lyst på godteri eller tenker at det er spesielt fornuftig å spise mye både med tanke på vekt og hva babyen trenger..... Jeg spiser oftere enn før, gjerne 6 måltider pr. dag. Men spiser rimelig sunt. Dette gjør vel kanskje også at jeg har mindre søtsug nå... Eller dvs. vi koser oss jo med vafler og slikt til kvelds, men har en sønn på 10 så vi skjærer gjerne opp frukt og grønt og koser oss med det!
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Ja, hver eneste dag. Klarer meg ikke uten. Sunn kan jeg være etter fødslene hihi... Sliter med kvalme og sunn mat gjør kvalmen faktisk verre. Vet det ikke er til det beste for barnet, men jeg må tenke på meg selv også.
hd85 Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 jepp. synest det er vankelig å la være, er ikke store mengder alt med måte, men det er jo bare så godt :)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Har blitt fryktelig glad i Dark-sjokoladen..den med sesamfrø...og mørk sjokolade generelt...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Nei, ikke godteri. Men jeg er veldig svak for bakverk, f.eks. en bolle på 7/11, eller en sjokolade-muffin...
Lykkeliten 2 Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Jaa, jeg må ha noe hver dag.. sluttet å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid, så noe av søtsuget kommer vel av det og tenker jeg.. før jeg ble gravid var jeg veldig flink til å holde meg vekke fra det, spesielt i ukedagene men nå blir det noe gomling hver dag :/.. Tenker liksom hver dag (eller kveld) at NÅ er det nok, men sprekker like mye hver dag.. Prøver å ikke ha så dårlig samvittighet, men klarer jo å ikke la vær med det heller!
Mamma's Magic Skrevet 17. mars 2010 #9 Skrevet 17. mars 2010 Eh NEI!! Eller...jo... Huff.. Det blir nok stort sett litt hver dag, av en elelr annen type. Har til i forgårs vært hekta på O-Boy, men har nå vært avholdende i 2 dager. Hardt, men det går!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Ja... omtrent hver dag Har et skikkelig sjokolade sug om dagen... Var ikke sånn sist graviditet - så aner at vekten vil øke litt mer denne gangen.. oooææææ ;o)
Makkapakka Skrevet 17. mars 2010 #11 Skrevet 17. mars 2010 JA! Minimum en topp-ris hver eneste dag.Og kanskje litt på kvelden også...
Gajsa Skrevet 17. mars 2010 #12 Skrevet 17. mars 2010 Godt å høre det ikke bare er meg!! Jeg må ha sukker hver dag, i form av enten smågodt eller SJOKOLADE!! Før var jeg mer glad i potetgull, men nå har jeg lyst på sjokolade heeele tiden;) Jeg er rimelig sunn ellers om dagen, får i meg fisk, vitaminer, mineraler, jern, kalsium osvosv..men må kose meg litt hver kveld, får vel heller bare ta det igjen sånn til sommern eller noe....
FruBoger fødeklar Skrevet 17. mars 2010 #13 Skrevet 17. mars 2010 Huff,signerer her...så å si hver dag! "unner" meg det iom at jeg ikke har gått opp så mye ennå...ENNÅ... smeller vel til snart,og da kan jeg angre...angrer etter hver eneste bit,ennå så glir det ned..f ass:P
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 17. mars 2010 #14 Skrevet 17. mars 2010 Urk.. jeg har sluttet å like sjokolade.. sykt! Tenker: Å... daim er supergodt... men har jeg lyst på det? nei.. rareste jeg har vært med på.. men har veldig lyst på potetgull og kaker! Er det noe i at gravide ikke bør spise potetgull eller er det bare tull? (sånn rent bortsett fra at det er usunt, da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå