Gå til innhold

Sambo liker ikke kroppen min ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at vi fikk barn nummer to har sexlivet vært labert. Han har bare avvist meg omtrent. Jeg snakket med min kjære om det og grunnen er at han ikke synes jeg er noe tiltrekkende lengre pga løs hud rundt magen og strekkmerker :(

Snufs, hva gjør man med det liksom. Trim fjerner ikke strekkmerker eller løs hud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må føles trist. Men det viktigste er at du nå ikke blir påvirket til å ikke like kroppen din. Den som elsker kroppen sin og den man er er mer tiltrekkende enn de som ikke gjør det. jegh adde nok blitt veldig lei meg om mannen min hadde sagt el følt noe slikt om meg. Men det hadde gått en fanden i vold i meg,begynt å pynta meg,ta litt sol,sminke,kanskje trena og flirta med andre så han ser det(ikke som i rot seg bort i noen andre flirting men som smil og vær hyggelig og HAH andre syns jeg er attraktiv. hvorpå han blir redd og ser hva han faktisk har.

Skrevet

EKTE KJÆRLIGHET dette???

Skrevet

huff glad jeg har en mann som sikler etter meg sent og tidlig tross noen kg ekstra og ingen perfekt kropp, men det hjalp nok ikke deg noe særlig.

Jeg synes samboeren din virker noe umoden, litt strekkmerker og løs hud har du jo fått etter at du fødte DERES barn...skjønner godt at du blir fryktelig skuffet. Vanligvis så blir en jo opphisset på personen, og har dere levd sammen over noen år så bør han vel drite i litt mage ++

Tren, spis sunt, flørt litt med andre menn og få opp selvtillitten igjen, selv om ikke trening hjelper på strekkmerker så føler du deg bedre......

Skrevet

Ikke sant. Det er det. Jeg er jo like glad i ham selv om han har utviklet nærmest gravid-mage ... og jeg har jo fremdeles lyst på ham. Så klager han på at jeg så vidt har litt løs hud rundt magen :( Jeg er egentlig ganske fornøyd med meg selv til å være en kvinne som fødte for under et år siden.

HI

Skrevet

Det er sant. Trening hjelper på humøret og det er bra å holde seg i form. Jeg starter på treningssenter igjen til uka :-D

HI

Skrevet

Takk for fine svar. Jeg får håpe på at det går over og at jeg klarer å holde hodet oppe.

HI

Skrevet

men kan det være noe i at han selv føler seg ulekker siden han har lagt på seg over magen, og putter issuet sitt over på deg??

kan jo hende han har mistet sin selvtillit og heller synes det er enklere å ta det ut på deg enn å innrømme at han selv har problemer.. om han har lagt på seg mye kan lysten også forsvinne.. noe å tenke på ;)

uansett som flere sier så må du ikke slutte å like kroppen din fordi han sier noe helt bakmål!! det er jo hans barn du har bært frem også, minn han på det ;)

min mann synes jeg bare er mer sexy med strekkmerkene for det minner han om det flotte som har skjedd, at vi jo har to herlige barn sammen :)))) dessuten sier han ; vi er jo ikke 18 lenger, så greit at kroppene forandrer seg med alderen :))) fine mannen min!!

Skrevet

Det er en fin ting å si :) Det er sånn det burde være.

Jeg har tenkt litt på at det kanskje er ham som ikke har det så bra med seg selv ... det var jo derfor jeg prøvde å snakke med ham om det. Men vanligvis har han ganske bra selvinnsikt og hvorfor i all verden skulle han ikke være ærlig?

Men jeg får prøve å lure ham med på trening. Kanskje han føler seg bedre da.

HI

Skrevet

ja ikke bare får han utnytte av treningen , men dere gjør noe sammen også :)))

og selv om mange menn har selvinnsikt i bøtter og spann, så vil jeg tro det stikker veldig dypt å si noe om egen kropp og sexlyst noen ganger..

spurte du han forresten hva han mente du skulle gjøre med det han annser som ett problem? litt interessant om han bare tenker at du må fikse det så blir alt bra, eller om han bare har gitt opp liksom..

hils anonym som har en mann som liker at jeg ikke ser ut som en 18 åring når jeg er over 30 ;)

Skrevet

Jeg ble jo litt satt ut da, men spurte om han syntes vi burde ta litt av sparepengene og bruke på litt plastisk kirurgi og det mente han ikke at vi skulle.

Så sa han at det sikkert ble bedre hvis jeg trente litt mer ... og jeg blir jo sikkert penere av å trene mer, jeg har ikke kommet meg skikkelig i form etter fødselen enda da. Men strekkmerker forsvinner jo ikke selv om en trener aldri så mye da. Jeg får vel satse på at det egentlig dreier seg om andre ting.

HI

Skrevet

ja du får slå deg til ro med det, og om det ikke hjelper for han, så vil du uansett føle deg super fin med litt strammere kropp til sommeren :) og strekkmerker blir jo mindre synlige med tiden :)))))

masse lykke til!!!

Skrevet

Takk for lykkeønskninger :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...