Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ul i dag, fikk ikke så mye informasjon enn at hun har ett vekstavvik på 39.49%, at hun hadde sluttet med "pusteøvelsene" sine og at jeg skulle bli satt i gang i morgen kl 09.00. sitter egentlig bare igjen å ikke skjønner stort. har ikke termin før 10 april, har to barn fra før som jeg også ble satt igang, men hadde ikke trodd det skulle skje allerede nå? noen som vet hva dette innebærer. har 2 cm åpning, tror dere hun kommer allerede i morgen? ble sikkert rotete det her. er redd hun skal være veldig lita og svak..uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo så nære termin nå at det går nok greit å bli satt i gang, tror du ikke det? Men vekstavvik på 39,49% hørtes mye ut. Er nok best for jenta di å komme ut for å få næring. Skjønner engstelsen din, og skal krysse fingrene for at det vil gå bra, og at jenta di har godt av å komme ut til dere.

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

tusen takk, jo jeg krysser fingre for at alt er som det skal.. noen ganger er det vel bare bedre å få de ut så de kan vokse seg store og sterke :)

Skrevet

Like greit å bli satt i gang da! Ikke artig at barnet ikke vokser som det skal i magen, det tyder jo på morkakesvikt, og da har de det ikke bra. Lykke til i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...