Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Savner sex så vanvittig....andre som har menn som ikke tør pga barnet i magen?Kan forstå tankegangen,men guuud å jeg savner det og..:-( Blir liksom mindre av annen kroppslig kos...Jeg har tilbudt ham 100 ganger å suge han av,synes det er drit-digg...men nei...han skal vente på meg...fy f...en kan jo bli frustrert av mindre??
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Har du snakket med sambo om dette? evt ta han med på neste samtale hos lege eller JM og be om en samtale/info om sex i svangerskapet... kanskje han hører mer på en kyndig fagperson...? jeg er selv ca 17+ litt uker på vei, og vi har MYE sex.. takk og lov for dette.. vist ikke, så tror jeg nok jeg hadde vært mye "vanskeligere" å ha me å gjøre.. hehe... we all got needs... selv om vi er gravide så betyr jo ikke det at labidoen har tatt kveld... jeg er om mulig, mer gira på sex nå enn før svangerskapet... ønsker deg lykke til, og mer sex i fremtiden *frøken fryd*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå