Younameit Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg trenger en god trillevogn med lufthjul, men som samtidig er enkel og ta inn og ut av bilen, fra fødsel til ca 3 år. Liker Quinny, er den ok ? Har 2 barn på 2 og 4 fra før, så den bør være stødig. Forslag tas imot med takk !!!
Ksenia & Anjem Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 hadde ikke valgt quinny..den er trang , hadde valgt emmaljunga citycross
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har Maxi-Cosi vogna og er kjempe førnøyd den er enkel og få inn og ut av bilen, bilsete til maxi-cosi og be-safe passer også på. Den er veldig enkel og svinge når du må holde en dør åpen og samtidig kjøre vognen igjennom som f.eks i barnehagen. Jeg har tre barn fra før på 9, 6 og 4 som alle vil kjøre lillebror Var og handla alene med jentene på 4 og 6 og babyen, og jeg måtte jo kjøre handlevoga, så hun på 6 måtte kjøre vogna med babyen i inne i butikken, det gikk kjempefint hun krasjet ikke med noenting Så jeg annbefaler denne vogna
Ksenia & Anjem Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 jeg prøvde å gi deg et godt råd, men det falt visst ikke i smak
Younameit Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2010 Joda, kjære deg , tusen takk for rådet. Vil bare ha fler å velge mellom. Men takk skal du ha, har lagret det i harddisken :0)
Gulosten™ Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Quinny er noe ræl! Smal og tung og vanskelig å manøvrere. Vi har en gammel OTH nå, og selv om den er gammel er den himmelsk å kjøre. Litt lang når den slås sammen, men mye enklere å ha med å gjøre enn TFK og store, tunge kombivogner.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Ikke kjøp quinny. misfornøyd med den da vi hadde den.. Jeg har en easywalker classic, veldig fornøyd med at den er så lett å trille. og den blir liten sammenlagt.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Emmaljunga City Cross- stødig pga 4 hjul, lett (bare 11 kg) og suuuper trillekomfort takket være den gode fjæringa=) sjekk ut denne; http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/test-av-barnevogner.html
lille sprelle Skrevet 16. mars 2010 #10 Skrevet 16. mars 2010 Både lange og korte trillere er fornøyd med brio happy her i huset
MillaCamilla Skrevet 16. mars 2010 #11 Skrevet 16. mars 2010 Vi er superfornøyde med TFK. Lett å slå sammen, stor bag, stort sportsvogdel som varer ut vognperioden, tar lite plass i bagasjerom, god fjæring, kommer frem "overalt" etc. Mini trives veldig godt i bagen.
MammantilPatrick Skrevet 16. mars 2010 #12 Skrevet 16. mars 2010 Vi er utrolig fornøyd med Emmaljunga city cross, anbefaler den absolutt:) Ei venninne av meg har quinny, og den virker altfor spinkel, åpen og ustødig.
Piipii Skrevet 16. mars 2010 #13 Skrevet 16. mars 2010 Vi har også TFK og jeg er helt enig med MillaCamilla. Det er den beste vognen vi har hatt og vi har hatt noen. Hvis jeg skulle anbefalt en annen så må de være OTH. Jeg har hatt Quinny også, men den kan ikke sammenliknes mot disse vognene:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. mars 2010 #14 Skrevet 16. mars 2010 Er enig i at både OTH og TFK er gode vogner, men for min del falt valget likevel på City Crossen fordi sportsdelen der er vendbar, slik at man kan ha babyen mot seg også, og dette savner jeg hos OTH/ TFK.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 16. mars 2010 #15 Skrevet 16. mars 2010 OTH-pga de gode hjulene, fantastisk å trille! lett å ta av og på bagen. selve vognen er veldig lett, -fin høyde. (buggaboo er utrolig lav) og syned den er penest-spes min i lilla
Younameit Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 16. mars 2010 Takk alle sammen for gode forslag, og for å få meg til å ombestemme meg ang quinny. Da blir det emmaljunga, oth eller tfk enn så lenge. Rart ingen har nevnt simo ? Er det noen som forresten har en av disse vognene meget fint brukt , uten slitasje, tilsalgs ? Bor i oppland, men post er vel mulig ? Tar gjerne imot flere innspill )
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 16. mars 2010 #17 Skrevet 16. mars 2010 den er veldig lett å legge sammen, men blir ganske lang-men flat. fint med trinnløs justering på ryggen.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 16. mars 2010 #18 Skrevet 16. mars 2010 simo er grei om man bor et sted med masse snø, men oth er like god på snø, synes nå jeg
lillepixie Skrevet 16. mars 2010 #19 Skrevet 16. mars 2010 Bugaboo Cameleon er vi fornøyd med. -Ergonomisk riktig sitte og liggestilling. -Kan ha barnet både vendt mot og fra deg -Lett å manøvrere -Trillebårfunksjon på den ( lett å ha med i skogen, kan dra etter seg) -Tar veeeeldig liten plass Men jeg syns ikke det er den peneste vognen.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 16. mars 2010 #20 Skrevet 16. mars 2010 Oth!! Ingen over, ingen ved siden:)
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #21 Skrevet 16. mars 2010 Får henge meg på de som skriver om emmaljunga city cross. Veldig lett både å trile og ta inn/ut av bilen. Bruker ikke trille lenger, kun den også når vi skal på handleturer osv. Har også hatt Quinny og det jeg savner med den er at den er enda bedre enn alle andre vogner jeg har hatt i forhold til letthet og at den passer til bilsetet. Lykke til med valget.
*Rutletutt* Skrevet 17. mars 2010 #23 Skrevet 17. mars 2010 Enig med lillepixie - Bugaboo Cameleon. Hadde den under hele vognperioden til yngste og var superfornøyd - kunne ikke hatt en bedre vogn. Jeg syns det er den peneste vogna også da;-)
Trollemor75 Skrevet 17. mars 2010 #24 Skrevet 17. mars 2010 Må henge meg på med Bugaboo-klubben, kunne ikke tenke meg en annen vogn. Med "vinter" hjulene kommer du overalt ute, med svinghjul går det som er drøm i byen.
It's all about me Skrevet 17. mars 2010 #25 Skrevet 17. mars 2010 Da må det bli Bugaboo. Super enkel å ta inn og ut av bilen, lett men stødig, stoooor bag og en sportsdel som er ergonomisk utformet og som de har god oversikt fra, kan snus begge veier, knallgod å trille og den stiligste å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå