Gå til innhold

Dere anonyme dibbere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere bare her inne på anonym, eller er dere på skravle eller andre sider også? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aller mest her, men er innom skravle i ny og ne ;)

Skrevet

Mest her, men er innom både skravle og småtroll. Grunnen til at jeg er mest her, er fordi det er mest aktivitet her...

Skrevet

Jeg er kun her og på mine, dine og våre barn på bim, hvor jeg også kan være anonym, og det er mest nyfamilie problemstillinger jeg er opptatt av. Er ikke så mange andre jeg kan snakke med om disse problemene da alle andre jeg kjenner har null innsikt i problemstillingene jeg står ovenfor i nyfamiilen.

Skrevet

Jeg er på flere andre forum også.

Skrevet

Har fire "faste" jeg titter innom, inkludert anonym.

Skrevet

Jeg er bare på anonym... Jeg er verken gravid, prøver, eller har barn fra før, så har egentlig ingenting her å gjøre. Men må si at dibberne er festlige og det er underholdene å lese trådene her inne ;)

Skrevet

Jeg er kun på anonymforum. Fordi, jeg kan signere nn, veldig greit når man har et veldig unikt liv. Jeg har ikke tid til å følge med på mange forskjellige debatter, som skravle, småtroll osv. Jeg synes det er litt for søtt for meg på skravle og dessuten så er jo de beste trådene her inne...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...