Gå til innhold

Noen som skal på Oslo-treff på torsdag?


lille prikk(eline)

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangs, og har aldri vært på noe liknende før. Jeg kjenner ikke så mange som ere gravide eller har små barn, så hadde jo vært koselig, men er litt skeptisk ettersom det er helt nytt for meg..

Er det noen andre som skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en facebook-gruppe du bør melde deg inn i - Termin August 2010 - Barnimagen.com

Vi har opprettet en event som heter BIM 18/4

Det er 13 jenter som har meldt seg på Oslo-treff på torsdag, og 7 står fortsatt på "kanskje".

 

Disse er sikre ;)

Klumpen2 / Angelica B

celinesbaby / Celine L

MissVaiper / Ingvild B

sade82 / Saranya D

August Baby 2010 / Christina J

lykkefryd / Barbro Merete S

BabyBlue2010 (tidl. pink_mommy2b) / Madeleine B

RISMOR / Anki S

Dros / Rebekka H

karneol / Tove S

 

Videre er det 2 som har meldt seg på via BIM-treff sidene her.

Abeda

påan igjen

 

Og mange andre har vist interesse, men ikke meldt seg på facebook-eventen:

Pånigjen

♂ + ♀ = ♂ +en liten en i magen

Corneliuss

Oslo_82

LadyGrr

Lina C

Lillegullogjeg

Saltlakris

 

Kommer dere?

 

Vi planlegger ikke så voldsomt mye, men deilig pizza, avslappet og kjent beliggenhet, kanskje noe enkelt og ufarlig bli-kjent greier og en quiz?

Det er fortsatt muligheter til å komme med forslag til hva vi skal finne på. Eller så møtes vi bare, og finner tonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, var det i morgen allerede? Har egentlig sendt forespørsel til den lukkede facebookgruppa uten å få svar, men så har det gått litt i glemmeboka. =O)

 

Klokka da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Corneliuss -

 

kanskje du har sett feil? Har nettopp sjekket at alle som har sendt forespørsel til gruppa har blitt inkludert! Kan det hende du er "inne" uten å vite om det? Når du skriver Termin August 2010 - Barnimagen.com i søkefeltet på Facebook, skal gruppen dukke opp (og stå at du er medlem på gruppa under din informasjon på veggen).

Hvis du mener at du ikker er "akseptert", så send en ny forespørsel, vi skal sluse deg inn med det samme!

Prøv igjen!

 

BIM 18/3 ligger under Arrangementer (Events hvis du har Facebook på engelsk).

Vi møtes fra kl. 18 i morgen, og har reservert bord med god plass!

 

Lykke til - og håper du kan komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg får desverre ikke vært med i morgen! Har UL time på sykehuset. Gleder meg stort:0)

Dere må ha et riktig fint treff, så håper jeg på en mulighet til å bli med senere:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg greide først å melde meg inn i feil gruppe - skrev bare Termin August 2010, fant det jeg trodde var riktig gruppe, og ba om å få bli med. Gikk og ventet noen dager og syntes det var litt rart at det ikke skjedde noe, før jeg plutselig oppdaget at jeg var blitt medlem i en dansk gruppe! Hehe... Lurer på hva DE tenkte.

Fant riktig gruppe til slutt, men kan dessverre ikke bli med i morgen, siden jeg er bortreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...