Gå til innhold

Baby til salgs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser lite og ingenting, av og til grøt. MME får babyen. Veldig gresen i matveien. Alt utprøvd.

Om dette frister for dine øyne, så selges da herved babyen for høyest bud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojda, høres ut dom du trenger en pause..HAr du noe familie som kan ta over et par dager?

Skrevet

Kresen i matveiene er jo ikke det verste som kan skje ;) Det er ikke så uvanlig at de små ikke setter pris på noe særlig annet enn melk før de nærmer seg ettårsdagen. Kjipt, men sant.

Prøv å la babyen spise selv etter hvert, type brødbiter. Det hjalp med yngste vår.

Skrevet

Tar du bytte i en fire åring og en på 22 to og en i magen?

Skrevet

jada, send de over;)...

mmmm, vet ikke om jeg har så lyst til å selge likevel. Man kan bli frustrert av og til, stakkars baby. Baby e nå skjønn og deilig. Mamma kos hele tiden..Kan ikke leve uten baby :). Det ordner seg nok, skal dere se :)

Skrevet

Ungen min spiste ikke fast føde overhodet før hn var 15 mnd.. Så det er ikke alltid det handler om å være kresen, noen barn er bare trege på det området...

Og du, uansett hva du gjør, ikke tro på det folk sier at "ungen spiser når hn er sulten nok". For barn som er slik de sulter seg gjerne istedet for å spise.. De kan faktisk sulte seg ihjel. Du burde ta kontakt med helsestasjonen å få hjelp om barnet ditt nærmer seg året.. Utelukke at det er noe galt med halsen..

Skrevet

Baby e nå kun 7 måneder, men det e likevel frustrerende. Hun kan spise litt frukt. Jeg får høre med HS. Ja, jeg vet at de kan sulte seg. Jeg reagerer fordi nisen min var på akkurat samme måte, og hun tok ikke til seg skikkelig med næring før hun var langt over de 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...