Gå til innhold

Kunne dere vært surrogatmor for 1 million kroner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,det tror jeg nok jeg skulle kunne vurdert ja... med forbehold at det ikke var mitt eget egg som var brukt. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det - men vet ikke sikkert....

Skrevet

Hadde gjot det for penger, men det måtte vært mer enn 1 mill...

Skrevet

Synes det så absolutt har noe med surrogatmor å gjøre. I India blir særlig jentebarn drept, satt vekk, plassert på barnehjem fordi de har feil kjønn. For meg blir det temmelig brutalt at man skal dyrke frem mer elskede individer side og side med barn som trenger foreldre og omsorg. Selv har jeg tre barn, hvorav et er biologisk.

Skrevet

2 mill så hadde jeg gjort det... LETT!

Skrevet

kunne gjort det gratis, men da måtte jeg kjenne paret så godt at jeg var 120% sikker på at dette barnet får et godt liv, blir et godt menneske og gjør noe godt med livet sitt.

men derimot kunne jeg aldri donert et egg, med mindre det var til min egen søster.

Skrevet

Nei, har ikke helse til å få småsøsken til dattera mi, så hadde i hvert fall ikke gjort det for noen andre. Penger eller ei.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke taklet psykisk. Med mindre det var en av døtrene mine som trengte hjelp. Da hadde jeg gjort det for dem.

Donere egg kunne jeg helt fint gjort.

Skrevet

Nei. Ikke for noen sum. Vet av erfaring fra mine andre graviditeter og fødsler at babyen jeg har bært på er min(uansett andres egg) Men godt at noen kan stille opp for andre på den måten.

Skrevet

Om jeg ikke hadde trengt hjelp selv for å bli gravid hadde jeg aldri gjort det.

Enestående kvinner som klarer.

Skrevet

Kunne vurdert det om jeg var ferdig å produsere egne barn, og at det ikke var mitt egg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...