Treningsmamma har født ♥ Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Hei Jeg testet positiv i går 1 uke over IKM og var overlykkelig. Men i dag har jeg hatt vondt i magen- lignende mensmurringer og det har kommet noe brunlig utflod. Så da er vel håpet ute? Har fått bestilt meg en legetime for å evt måle hcgen min, men kjenner at jeg ikke er særlig optimistisk. Ønsker dere andre masse lykke til videre
Foxi Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Hei Treningsmamma. Du trenger ikke miste håpet enda. Jeg har hørt om flere her inne som har hatt blødninger, men fortsatt vært gravide. Jeg for min del, fikk blødninger (mye) og jeg mistet. Fra det startet så kom det mye blod. Om du har hatt kun litt brunlig utflod i dag, skal du ikke være så sikker på at du har mistet. Jeg ønsker det masse lykke til, og så håper jeg at det kun er en liten blødning
***Lille lykke*** Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Du har muligens hatt en kjemisk graviditet, da. Det hadde jeg for en stund siden... Testet positivt en dag over IKM, og dagen etter kom TR sånn litt og litt. Men vi får håpe det ikke er tilfellet for deg da! Lykke til
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2010 Takk for støtte og svar jenter. Da begynte jeg å blø for fullt Lykke til med de voksende magene deres. Håper jeg er tilbake snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå