Gå til innhold

Noen andre som også får i seg lite med mat om dagen?


Mamsen<3

Anbefalte innlegg

Jeg er så kvalm på dagen, egentlig hele døgnet, men verst fra jeg står opp til jeg spiser middag. Fredag var først dagen jeg kastet opp, og igjen igår og i dag. Klarer ikke få i meg mat, er heller ikke sulten før på ettermiddagen eller etter jeg har kastet opp. Jeg prøver alt for å få i meg noe hvertfall og helst holde på det. Noen som har noen gode råd? Fungerer kvalmearmebåndet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uffda, nei er helt motsatt jeg. spiser som en hest, sulten hele tiden!

 

men jeg har hørt at ingefær er bra mot kvalme. også bringebær blad te... og mariekjeks ved senga før du reiser deg (så du ikke går på tomgang)...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått dårlig mat lyst, spiser lite og veldig sjelden. Og da jeg må spise så blir jeg kvalm av maten, og da sier det fort stopp. Forrige uke kunne jeg spise alt og særlig alt med sukker, nu klarer jeg ikke det heller. Vil gjerne ha bare kjøtt, men det kan man jo ikke bare spise. Brød frister ikke mye og heller ikke vann. Håper matlysten blir normal snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg, og kaster opp så og si hver gang jeg spiser. Slitsomt på jobb i dag da jeg måtte kaste opp stille på do så ingen skulle ane noe..

 

Jeg klarer ikke noe med kullsyre eller sukker, og IKKE vann..gulp.. Men, tropisk nektar har hjulpet, og appelsin og sitron. Eller så vet jeg det er noe på apotek mot kvalme, skal høre med legen min på mandag når jeg har time, fikk noe i sist svangerskap,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også kvalm nesten hele tiden...blæ... vært hos legen i dag og fått resept på Afipran, men ikke fått prøvd det ennå!håper det hjelper:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nesten jeg må få noe for kvalmen jeg også.

Jeg har mest lyst på middag, men jeg må vente helt til jeg har lyst på noe før jeg vet hva jeg vil ha til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jadda, KVALM ja...

har prøvd seaband, fra apoteket, men treffer nok ikke eksakt punktene på håndledda, for hjelper ikke meg så langt.

 

Ellers så er d lite som frister. Orker ikke tanken på å lukke opp kjøleskapet, og kaste søppel er pyton, hele kjøkkenet er PYTON, ALT lukter vondt....

 

Vurderer nå sterkt akupunktur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja igrunn så er hele kjøkkenet pyton... Verste er matrestene som bare har stått bare litt. Istad syntes jeg faktisk at sjokolade luktet vondt. Men jeg har funnet ut at det jeg klarer å få i meg er knekkebrød med nugati på... ikke så sunt men det er jo litt fiber i groveknekkebrød og da får "vi" litt næring der.

 

Jeg skal til legen imorgen å høre om jeg kan få noe for kvalmen. orker ikke dette mer. Bare det hjelper littegrann skal jeg bli fornøyd. sånn at jeg får i meg ordentlig mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...