marianne med 3 små Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 er fast ansatt i 90 prosent stilling i en barnehage, og har vært det i ca 5 år. har hatt permisjon fra jobben min og begynte for en mnd siden igjen i min stilling. lurer på om jeg må ha jobbet i 4 uker for å kunne sykmelde meg, i og med at jeg er fast ansatt og har vært det såpass lenge? har jo akkurat kommet tilbake fra permisjon, så er jo avhengig av å få pengene mine. sliter så veldig med skuldre og nakke, men vet ikke hvordan reglene er med tanke på at jeg har kommet tilbake fra permisjon og ikke jobbet mange ukene.. har lest på sidene til nav at man må ha jobbet i 4 uker for å få sykepenger, men er det ikke noe annet når man er fast ansatt og har vært det lenge? håper noen der ute vet svar!
silkeføre Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Tror du må ha jobbet i 4 uker. Ring nav og spør, du!
annie_79 Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Mener også du må jobbe i 4 uker før du kan få sm igjen, men er ikke helt sikker.
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 har du hatt lønna fødselspermisjon fram til oppstart igjen så skal det ikkje vere noke problem med sm frå dag 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå