Jentemars10 Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 I dag ble jeg strippet! Etter alle de slitsomme maserierne jeg har våknet av om natten i det siste, ble jeg skuffet da jeg bare hadde 1 cm åpning i dag... Har termin den 20. Men heldigvis strippet jordmor meg til 2! Hun sa at jeg sannsynligvis hadde en uke igjen, men håper jo selvfølgelig at strippingen kan ha vært litt til hjelp. Vil ikke gå over termin, jenta mi er minst 3500 g og jeg har et veldig lite bekken, så ønsker ikke at hun blir for altfor stor.. Jeg var nesten 4300 g når jeg ble født, og BF 4600 og hele 55 cm :S Noen andre som har blitt strippet? Trodde ikke de sjekket åpning en gang jeg, så ble positivt overrasket. Hvordan går det med dere andre fødeklare der ute? Ser at Ate har fått lys i tunnelen, men hva med deg Madame Mim??
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Ikke blitt strippet. Var også hos JM i dag og har termin samme dag som deg. Håper at fødsel skal starte i løpet av uka. Ligger helt i grenseland med høyt blodtrykk så de vil passe på meg nå på slutten. Hodet er langt ned i bekkenet og jeg er klar for neste fase. Har høyt symfysemål og ønsker ikke å gå for lenge. Spennende tid fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå