Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Som skal rakke ned på de som ikke har det så lett! Hva så om noen ikke alltid er sikre på hvem far til barnet er? Er dere klar over at når dere rakker ned på folk som spør om hjelp til dette, så er dere såååå 10 000 ganger mer patetiske enn det dere sier de er? Syns så ufattelig synd i barna deres, som må vokse opp med sånne sneversynte foreldre som dere...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 synes mer synd på barn til mødre som ikke engang var klar over hvem faren var før de tok en test, hvis man nå først skal "synes synd" på noen
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Jegg er en av de. Herregud, alle kan komme i den situasjonen!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Alle? Ikke jeg, nei. Det går an å ta sine forholdsregler og ikke ligge ubeskyttet med en haug menn man knapt vet hva heter.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Alle kan ikke komme i den situasjonen, for en påstand. For det første er det mange som ikke er det jeg vil kalle for "sklier". Dessuten; Skal du ha sex med flere så for all del bruk kondom.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 "Alle kan komme i den situasjonen" Har du hørt noe så idiotisk??! Nei, alle kan ikke det, det er bare noe sånne som deg sier så de kan fortsette å knulle rundt uten tanke på framtiden. Stakkars barna dine..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Jeg begynner å bli DRITTLEI dere forbanna løse kjerringer som rakker ned på de som har kontroll på livet sitt. Jeg har heldigvis ingen jenter (en så lenge). Men, om jeg hadde så hadde, så er det nok ingen ting som hadde skuffet meg mer en at hennes selvrespekt ikke var høyere en a hun hadde pult rundt uten å vite med hvem. Så dette går ikke på det med å være sneversynt, det går på å lære barna sine selvrespekt og moral.
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Det såreste av det såre angripes ser jeg. Kontroll er ikke svaret på mange ting. Det er rom for alle, absolutt alle, du blir stor av å inkludere, det er noe å vise sine barn; toleranse.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 What, Mette Elisabeth?? Haha! Med nick og det hele, så forbanna politisk korrekt da., hurra for deg! Selv om jeg ikke skjønte en dritt av det du skrev i ammetåka. Begynn å ta litt ansvar, damer, ikke knull rundt og mas om sympati etterpå, når dere ikke aner hvem faren er. Og ikke minst; ikke bland inn meg, og alle andre som IKKE kommer til å havne i en lignende situasjon, det er bare for dumt.
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #10 Skrevet 16. mars 2010 Du velger selv hva du vil blandes inn i, ikke? Såpass kontroll har du nok.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #13 Skrevet 16. mars 2010 Kjener jeg faktisk nesten blir "fornærmet" over utsagnet "det kan skje alle"- det hadde ALDRI,ALDRIII skjedd med meg! Såpass selvkontroll har jeg da,at jeg ikke hadde pult rundt på flere og riskiert å blitt gravid med en av de. *jiizes*
Gjest sug lut Skrevet 16. mars 2010 #14 Skrevet 16. mars 2010 Jeg for min del må si at jeg synes en smule synd på alle dem det aaaaldri kunne ha hendt, siden det da til enhver tid må ha vært minst en måned mellom to forskjellige sexpartnere. Blir ikke mye pulings av sånt, gitt. Og ikke mye vidsyn heller.
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #15 Skrevet 16. mars 2010 jeg var usikker på barnefar, da jeg ble gravid rett etter vi ble sammen. Men så det jo fort etter barnet var ute, hvem faren var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå