Gå til innhold

50% sykemelding og ferie


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da får man dette ikke ut i ny ferie etterpå?

Hvordan er det hvis man er 100%sykemeldt og har ferie, men går rett i permisjon? Får man ferien igjen etter endt permisjon? Min permisjon slutter også året etter ferieåret om dere forstår....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter hva jeg har fått beskjed om, så tar man bare en pause i permisjonen for å avvikle ferie man har til gode, så forlenges permisjonen med antall uker ferie dette gjelder.

 

Dvs; jeg skal egentlig ha ferie fra st.hans, men sjansen for at jeg ikke er i jobb da, er stor. Har da derfor 3 uker sommerferie + 1 uke høstferie til gode som jeg skal avvikle utover høsten ..... min leder kontakter kommunen om dette. Så da forlenges min permisjon med 4 uker i andre enden av permisjonstiden!

 

Det er iallefall dette jeg har fått fortalt fra personalavdelingen der jeg jobber!

 

 

Skrevet

hmm...høres ut som det er for godt til å være sant! men jeg kan jo håpe at det gjelder her også...jeg har bekkenløsning og går utifra at det ikke akkurat blir bedre etter nærmere jeg kommer....

Skrevet

Er det andre som har erfaringer med dette? Inbiller meg kanskje at jeg ikke har en veldig samarbeidsvillig sjef, men mulig jeg tar feil også. Noen som veit om dette er opp til hver enkelt bedrift å avgjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...