floweria Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Da får man dette ikke ut i ny ferie etterpå? Hvordan er det hvis man er 100%sykemeldt og har ferie, men går rett i permisjon? Får man ferien igjen etter endt permisjon? Min permisjon slutter også året etter ferieåret om dere forstår....
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Etter hva jeg har fått beskjed om, så tar man bare en pause i permisjonen for å avvikle ferie man har til gode, så forlenges permisjonen med antall uker ferie dette gjelder. Dvs; jeg skal egentlig ha ferie fra st.hans, men sjansen for at jeg ikke er i jobb da, er stor. Har da derfor 3 uker sommerferie + 1 uke høstferie til gode som jeg skal avvikle utover høsten ..... min leder kontakter kommunen om dette. Så da forlenges min permisjon med 4 uker i andre enden av permisjonstiden! Det er iallefall dette jeg har fått fortalt fra personalavdelingen der jeg jobber!
floweria Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2010 hmm...høres ut som det er for godt til å være sant! men jeg kan jo håpe at det gjelder her også...jeg har bekkenløsning og går utifra at det ikke akkurat blir bedre etter nærmere jeg kommer....
floweria Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2010 Er det andre som har erfaringer med dette? Inbiller meg kanskje at jeg ikke har en veldig samarbeidsvillig sjef, men mulig jeg tar feil også. Noen som veit om dette er opp til hver enkelt bedrift å avgjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå