Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Herregud, det er så jeg rødmer her jeg sitter. Er vanligvis litt sart på sånne temaer, så derfor jeg skriver på anonymforumet...Er ca 5 uker på vei nå, og jeg blir stadig mer skremt av hvor mye jeg faktisk promper. Det er så det rister i vegger og tak. Dette er ikke likt meg! Har jo lest på forumet at det er ganske vanlig, men det gjør det overhodet ikke mindre flaut! Det er så jeg faktisk skvetter av meg selv noen ganger. Beklager virkelig detaljer her altså. Har noen råd eller tips mot problemet?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Heller promping under svangerskapet enn luftsmerter, men så klart det er flaut Jeg kuttet ut brød, kullsyre, kål, druer, fløtegratinertepoteter, spaghettisaus, krydder (taco f.eks), potetgull og sjokolade. Etter noen dager var magen helt fin igjen og det ble ikke noe mer promping. Hvertfall ikke sånn promping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå