Gå til innhold

Kjenner dere noen her inne irl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de like her inne som er de i virkeligheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner bare en og hun er seg selv baade her og irl :)

Skrevet

De fleste er lik seg. Noen er høyere.

Skrevet

Kjenner et par, som ikke vet at jeg er her..

Og de pynter vel litt på sannheten iblandt ja...!!

Skrevet

Vet ikke om noen ihvertfall...

Skrevet

Er ei som er aktiv her som gikk året over meg på barne og ungdomsskolen, kjenner henne ikke men vet MYE om henne nå..

Skrevet

Kjenner noen ja. Hun ene er MYE hyggeligere irl, hun er skikkelig empatisk og ydmyk og her inne fremstår hun som en besserwisser. En annen liker å fremstå som tilnærmet perfekt her inne men tror ikke hun har det så godt irl

Skrevet

Hvem er det du lurer på?

Skrevet

De to som anonym over meg beskrev...

Skrevet

Jeg har "identifisert" en venninne, har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har fortalt henne at hun er "avslørt".

Men jeg liker å kunne være "anonym", ha nicket mitt for meg selv og skrive det jeg føler for.

Må le litt noen ganger for det hun skriver stemmer ikke alltid med virkeligheten

Skrevet

Jeg kjenner disse to godt så jeg gidder selvfølgelig ikke avsløre hvem som sliter irl.

Men hun som er skikkelig grei irl kaller seg meg og vikingene. Hun hadde et annet nick før men skal ikke avsløre henne.

Skrevet

En god grunn til å være anonym, slipper å lure på om venninna eller naboen sitter å leser om problemene dine...:)

Skrevet

Dere som sier dere kjenner noen og at det de skriver ikke alltid stemmer med virkeligheten, har dere tenkt på at dere kanskje ikke kjenner personen så godt likevel?? Kanskje det egentlig er her inne de er seg selv, når de tror ingen vet hvem de er.. sånn er jeg:)

Skrevet

De to jeg kjenner som jeg beskrev vet gdt at mange her inne vet hvem de er. Dessuten kjenner jeg dem veldig godt!

Jeg er annerledes her, liker av og til å provosere hvis jeg kjeder meg osv. Mener sjeldent det jeg skriver faktisk!

Skrevet

Noen som kjenner de som er mest aktive her inne da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...