Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Mikkel Rev.... Syns mange har det, bare i bhg er det 3 av 16 barn.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 "Bare" underkant av 1700 på landsbasis mot over 8000 stk Mathias..bare til sammenligning. Det er heller ikke på topp 40 lista i forhold til Statistisk sentralbyrå. Så at din barnehage har 3 stk er ikke representativt.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Jeg skal kalle gutten i magen min for Mikkel :=)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Vil nok foretrekke Mikal istedet, særlig for å unngå assosiasjoner til Mikkel Rev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå