Gå til innhold

Når sender dere med vårdressen i BHG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor på Østlandet og de siste dagene har vært kjempe fine med sol og 4-5 grader.

Så når er det på tide bytte ut vinterdressen?

Kjøpte nemlig ny vårdress med matchende lue og skjerf til småtten idag og syns det var så fint så gleder meg til han skal gå med det..hehe..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor også på østlandet og blir vel ikke så lenge til vi sender med vårdressen. Tenkte å vente til det er mindre snø ute og været holder seg stabilt på plusssiden:)

Men er jo ikke noe problem å bruke den nå hvis man bruker ull eller fleece under:)

Skrevet

Bor utenfor Oslo. Sender den med rett over påske. Han er 2,5 år. De fortalte at de "store" barna har allerde begynt med vårdress, men de er mer aktive enn de minste.

Skrevet

Oki, min snart 3 åring er veldig aktiv så tror egentlig ikke han vil være kald i den nå for så vidt. dre bruker ull på han under. Jeg sender den med så får de avgjøre det de i BHG:-)

Skrevet

Jeg har både vinterdress og vårdress i barnehagen nå, så får de i barnehagen bestemme hva som trengs om dagen. Bor rett utenfor Tønsberg ;)

Skrevet

Den har hengt i bhg siden i høst. :-) Så da ser de ansatte når de trenger den. Bor utenfor Tønsberg.

Skrevet

Har begynt med vårdressen.. Bor i østfold..

Har på ullbukse og fleecegenser under.. Han er god og varm (noen ganger svett)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...