Gå til innhold

Maxi Cosi Cabrio Fix


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt Maxi Cosi CabrioFix bil-sete, og dette er jeg veldig fornøyd med, men det er en ting jeg ikke får helt til.

 

Når jeg har hatt solskjermen ute, hektet den på bærehåndtaket, og skal ha denne inn igjen i stolen, så syns jeg det er utrolig vanskelig. Er det jeg som ikke skjønner hvordan det skal gjøres eller er det en eller annen smart måte å få til dette på. Klarer ikke å få solskjermen inn igjen, slik at jeg får "klikket" på plass bakdelen igjen.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter også med dette, det er veldig vanskelig å putte den nedi. Så spørs om det er litt dårlig "patent".

Skrevet

Ja jeg prøvde lenge lenge igår, men fikk det ikke til jeg.... Det må være en litt dårlig "patent" ja:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...