Gå til innhold

Symfysemål høyt eller lavt???


IreneSofie

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med størrelsen på magen jenter? Har dere høyt, normalt eller lavt symfysemål?

 

Selv fikk jeg målt symfysen til 22 cm og jeg er i uke 28!!! Men jeg er jo veldig liten og spinkel av meg da.. Så det er kanskje passe for min kropp.... Hva med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 cm i går da var jeg 28+4. LIgger over den rød streken, men innenfor normalfeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 30, men i uke 28+1 var jeg til kontroll og da hadde jeg 29 cm som er over det grønne feltet....men det har begynt å normalisere seg for i uke 24 hadde jeg 26 cm og det er godt over det grønne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på kontroll forrig uke, 29+3 var SF målet 35 cm.

Håper det roer seg etter vært ellers kommer jeg ikke til å få plass på papiret;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I veke 30+1 var symfysemålet 32 cm. Det er over det grønne feltet. Det låg over det grønne feltet ved forige måling også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er nå straks 36 uker, og har et symfysemål på kun 30:( Må til utredning og UL på sykehuset på tirsdag. Nervøs for at noe kan være galt... :((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligget over normalen hele veien... Altså øverst på det grønne feltet i papirene...har ellers fulgt ukene... i uke 32 målte sf målet mitt 32 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I veke 36 var symfysemålet 37 cm. lagt ca 1-2 cm over det grønne feltet heile veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen har sunket, så har hoppet ned et par streker :) Lå på 33 cm i uke 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 33+4 og ble målt til 28 cm. Jeg er innenfor det grønne feltet, men langt nede. Hva kan det bety? Legen sa ikke noe på dette målet... er det noe feil eller vokser ikke barnet mitt slik det skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...