trebarnsmor21år Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 .... en jente og en gutt!! Ble litt glad da det var ei jente, ettersom jeg har en sønn fra før, å er kjempe glad for at jeg får en gutt til Tvilling 1 var en del mindre enn tvilling 2 da, så skal på ultralyd igjen første uke i april, gleder meg til å se dem igjen! ser allerede nå de er helt forskjellige!
M@msen Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Gratulerer så mye, så gøy med en av hver:) Er det "vanlig" at det er ulik størrelse på tvilliner?? Jeg har "bare" en i magen:)
trebarnsmor21år Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2010 En liten forskjell er det vel på alle å siden mine er toegget er det ikke noe fare for TTTS, men dem ville bare følge med på at jenta får nok næring men om eneggede får vekstforskjell er det en sjans for TTTS. å det er ikke noe særlig.
M@msen Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Så bra da:) Spennende, godt de følger deg godt opp:) er ikke noe som er bedre enn det, takk gud for all denne fine teknologien vi har i disse dager:) Når har du termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå