Gå til innhold

Å kjønnet på tvillingene ble....


trebarnsmor21år

Anbefalte innlegg

.... en jente og en gutt!! :)

Ble litt glad da det var ei jente, ettersom jeg har en sønn fra før, å er kjempe glad for at jeg får en gutt til :)

Tvilling 1 var en del mindre enn tvilling 2 da, så skal på ultralyd igjen første uke i april, gleder meg til å se dem igjen! ser allerede nå de er helt forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt!!! Kjempestas med en av hver! Måtte være skjønt å se dem sprelle rundt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, gratulerer =) venter også tvillinger i beg av sept. skal på UL til tirsdag =) gleder meg sånn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nååå så søtt<3 Gratulerer så mye med en av hver :0)

Kose deg masse i tiden fremover også:0)

En flott dag til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!:)) d var d jeg sa, utifra formen du beskrev var jeg overbevist om at du fikk en av hver å jammen fikk jeg ikke rett!!:) blir spennende å se hva d blir på oss denne gangen, UL på mandag :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :D Var så utrolig moro å se dem, en ser allerede forskjell på dem, ser det på nesa i profil å alt. Å jenta var en del mindre da, å veldig sjenert av seg, ville ikke vise ansikt og holdt armene foran osv, men gutten viste alt som var, drakk foster vann og tisset i ett kjør, typisk mann vil jeg si :P

Men er ikke overbevist om at det er ei jente jeg altså, hadde to gutter på følelsen!! Skal tilbake på ul om 2 uker bare, gleder meg allerede!!

 

Lykke til dere også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :D Var så utrolig moro å se dem, en ser allerede forskjell på dem, ser det på nesa i profil å alt. Å jenta var en del mindre da, å veldig sjenert av seg, ville ikke vise ansikt og holdt armene foran osv, men gutten viste alt som var, drakk foster vann og tisset i ett kjør, typisk mann vil jeg si :P

Men er ikke overbevist om at det er ei jente jeg altså, hadde to gutter på følelsen!! Skal tilbake på ul om 2 uker bare, gleder meg allerede!!

 

Lykke til dere også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...