Gå til innhold

Gjenbruk av madrass????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har madrasser fra mini som nå er 4 1/2 år gammel som er like fine. Den ene er til en vugge som er av skumgummi, og den andre er til sprinkelsengen som er fjærmadrass. Madrassene har vært godt pakket ned, og de har aldri ligget på sengene uten beskyttelseslaken. Med andre ord, det har aldri kommet gulp, tiss etc på de. Hadde dere brukt de til nestemann?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn er 3 1/2år, og jeg skal bruke madrassen etter han i kurven, men han bruker enda selv den som vi hadde i sprinkelsenga i en annen seng. Så må kjøpe ny til den nye der, men jeg personlig har ingenting i mot å bruke madrasser som er etter mine egne, men ville ikke ha kjøpt brukt:)

Skrevet

Det er jo helt opp til en selv hva man vil...

Det er jo mange som lar madrassene gå i arv.

Personlig så kjøper jeg nye madrasser til nestemann..

I og med at Foreningen for krybbedød ikke anbefaler gjenbruk av madrasser, selv om det er søsken, så investerer jeg i ny.

Men det er jo meg. Jeg er sikkert litt hysterisk.

Er jo ikke så voldsomt dyrt, og har ihvertfall da samvittigheten ren, hvis og om, og alt det der..

Skrevet

Ja- ville brukt de til neste mann å ja... Ville ikke engang tenkt meg om... Som du sier selv har de aldri ligget på sengene uten beskyttelseslaken og ingenting har kommet på dem- så hvorfor bytte dem ?!! Nei- vet du hva.... finnes da absolutt veldig mange andre ting å bruke penger på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...