Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg sitter her gravid med en mann som egentlig ikke vil ha flere barn. Hadde en kjempe god samtale i går om at vi skulle få dette til å fungere allikevel. Så i natt begynte jeg med skikkelige mensmurringer og har i dag hatt mer eller mindre blod/brun utflod i trusa. Har måtte sette på meg bind tilslutt. Er ikke langt på vei. Tror jeg er rundt 5 1/2 uke utifra siste mens. Nå som ting endelig så ut til å komme seg hvorfor må jeg da begynne å blø? Sitter nå på jobb med verkende mage og litt brunlig blod innimellom. Løper til og fra doen rett som det er. Kjenner jeg blir litt smågal. Vet at dette er min siste sjanse til å få det siste etterlengtende barnet i og med at mannen ikke vil i utgangspunktet. Får ikke tatt UL enda heller i og med at jeg er under uke 6. Får ringe og evt be om en hcg prøve Kjenner jeg er så lei meg nå....
2 små og en undulat Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Skjønner at du er lei deg, men det er faktisk ikke unormalt å blø i svangeskapene. Håper blødningene gir seg og at du kan nyte svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå