Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg sitter her gravid med en mann som egentlig ikke vil ha flere barn. Hadde en kjempe god samtale i går om at vi skulle få dette til å fungere allikevel. Så i natt begynte jeg med skikkelige mensmurringer og har i dag hatt mer eller mindre blod/brun utflod i trusa. Har måtte sette på meg bind tilslutt. Er ikke langt på vei. Tror jeg er rundt 5 1/2 uke utifra siste mens. Nå som ting endelig så ut til å komme seg hvorfor må jeg da begynne å blø? Sitter nå på jobb med verkende mage og litt brunlig blod innimellom. Løper til og fra doen rett som det er. Kjenner jeg blir litt smågal. Vet at dette er min siste sjanse til å få det siste etterlengtende barnet i og med at mannen ikke vil i utgangspunktet. Får ikke tatt UL enda heller i og med at jeg er under uke 6. Får ringe og evt be om en hcg prøve Kjenner jeg er så lei meg nå.......
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Jeg var i en lignende situasjon som deg. Er samboer med en mann som har to barn fra før, han ville ikke ha flere barn. Jeg ble gravid ved et uhell, han ble kjempesur og truet med både det ene og andre om jeg ikke tok abort. jeg begynte å blø og blødde ganske mye et par dager, var sikker på at jeg mistet, men den lille klamret seg fast. Vi hadde av og til noen gode samtaler, han sa det handlet om å omstille seg så jeg var villig til å gi det en sjanse. Han var stort sett sur de to første månedene, det var visst vanskelig å omstille seg. Da jeg var 12 uker på vei tok jeg en tidlig ultralyd, og jeg endte opp med å ta abort fordi barnet ikke var levedyktig. Jeg var utrøstelig og trodde at nå var alle sjanser til å få flere barn borte for godt. Etter en ukes tid sa min samboer at det var greit om vi prøvde igjen. Så nå er vi prøvere! :-) Det er forferdelig å si det, men vi reddet forhodet vårt ved at jeg mistet barnet. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde blitt alenemor etterhvert hadde alt vært bra med barnet. Vi har overlevd en tøff tid sammen og kommet ut av det sterkere som par. Det jeg vil si at du ikke må ta sorgene på forskudd. For det første er det svært mange som blør uten å miste, meg inkludert. For det andre så er det ikke sikkert toget har gått om du mot alle formodning skulle miste. Bare se på min håpløse samboer. Mange menn skjønner at det eneste riktige etter en SA er å prøve på nytt, for hvis ikke er det vanskelig å komme seg videre. Tvi tvi kjære hHI! Er sikker på at det ordner seg for deg uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå