Gå til innhold

JEG SPREKKER!!! uke 37+1:(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhh... fikk bare et lite strekkmerke ved navlen med mini... men denne pia ligger så sykt langt ned så navelen har blitt strekt på en rar måte og har fått 4 fine HÆRLIGE streker over navlen... de er ca 1 cm lang hver... er ikke noe større nå, men som sagt så er magen helt annerledes...

har smurt masse, men ser ikke ut som det hjelper... andre som opplever det samme?

Vel vel, det er nok prisen vi må betale:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ingen merker med nr 1, med nr to fikk jeg noen veldig svake rundt navlen 4 dager på overtid (!!!), med nr tre har det begynt å danne seg Europakart siste uka :( Er 38+6 idag...

Skrevet

Jepp. Jeg hadde helt glatt mage frem til ca 37+4. Nå er jeg 38+6 og har fått 4-5 røde linjer under navlen. Jeg er litt redd for at jeg må gå på overtid, for da kommer jeg sikkert til å sprekke mer. Det som er der nå er jeg ikke så bekymra for, for det er så små og korte linjer, og ikke så dype, så med litt oppstramming og solbleking til sommeren er nok magen neste like fin igjen.. MEN! Så mye mer har jeg ikke lyst på.. Ennå en grunn til at vesla burde se å komme seg ut med det samme! Hehe.. Men ja, det er nok prisen vi må betale, og vi skal være glad for at vi ikke har fått noe mer enn dette! Moren min har hele verdenskartet på magen, og hun kan ikke gjøre noe for å få det bort. Dessuten, det er ikke så ofte vi "flaunter" hele magen lenger, er det? ;) Det viktigste er at den blir stram og fast igjen etterpå tenker jeg.

Skrevet

Hehe, jeg skrev mens du skrev LivK FØDEKLAAAR, så jeg så ikke kommentaren din før etter at min var postet. Det var altså ikke meningen å "konkurrere ut" ditt europakart med min mors verdenskart! :D

Skrevet

moren min har også europa/verdenskart og masse bak på ryggen... hun smurte seg ikke noe, så vet ikke om det har noe å si altså...

har heller ikke lyst på så mye mer nei, er bare redd de kan sprekke dypere/lengre opp=( *vil-ikke*

Gubben syns ikke de er ille, men tror mere det er noe han sier:P

Skrevet

Hehehe, det er helt greit det vettu :) Satser uansett på at mitt Europa kart krymper til en liten småby etter fødsel! Men er så enig så enig - enda en GOD grunn til at hun kan få komme ut nå!

Skrevet

Med 1. mann fikk jeg endel strekkmerker siste måneden av svangerskapet, smurte meg godt, men så stor som jeg var da kom de snikende en etter en. Og jeg vet også om ei som fikk strekkmerker under fødselen også. Tror det har mye og si hvordan magen er. Akkurat den siste måneden begynner jo magen å synke sakte, men sikkert. Og masse i forbindelse med fødselen, så det kan nok sikkert være grunnen til at så mange får strekkmerkene sine da.

Er nok prisen vi må betale ja :=) Er jo utrolig verdt det da!

Skrevet

Har berget bra - til nå iallefall. Har tre streker på den ene siden, på "handtaket". :-) Er 37 + 4 og smører hele kroppen rikelig inn i babyolje etter hver dusj og det synes til å virke.

Huden virker myk og god og jeg har heller ingen kløe : som ofte er tilknyttet tørr og stram hud.

Men det er ennå noen dager, uker......igjen..så TVI-TVI damer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...