Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Når begynte krøllene å komme? og hvor kom de først? Jeg har en liten tass på knappe året. Han har ganske mye hår, men det har vært helt glatt frem til for noen uker siden da jeg så at det er endel fall baki nakken, og bak ørene liksom. Hvis jeg tuller håret rundt fingrene blir det tydelige krøller som ikke faller ut igjen liksom ... Hadde vært morsomt om han fikk krøller:-) Noen som kan dele sine erfaringer?
Fire småtroll Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har to barn med krøller og en helt uten, fjerde har litt fall så det krøller seg bak ørene og når det er vått. Alle har vært sånn siden de ble født. Tykkelse og fargen på håret har forandret seg ettersom de ble eldre, men krøllene har vært der hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Selv fikk jeg krøller fra tiårsalder... før det helt glatt.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har en med krøller og to uten. Han ble født med masse virvler på hode.. Hadde ikke mye hår da. Men kom etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Min datter var en krølltopp da hun ble født, men det forsvant ved toårsalderen.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Mange i familien min har hatt helt slett hår hele barndommen også kom krøllene ved pubertetstiden. Typisk akkurat når krøller er det siste du ønsker deg. Det er ganske vanlig. Det er jo veldig veldig vanlig at småbarn har krøller da, også mister de seinere. Men hos oss har det vært omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå