Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Leste i et annet innlegg her inne at når pressriene først var kommet, så var det umulig å holde dem tilbake. Dette stemmer da ikke, for da jeg fødte, så ble jeg så sliten av pressriene, at jeg "gikk forbi" to stykker...Og det var deilig med PAUSE:)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Jeg lå med pressrier i 2 timer før jeg fikk lov til å presse ,så det er fullt mulig . Men så veldig godt ,det var det ikke .hehe
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Dette er like usaklig men... Jeg fødte nr 2 uten pressveer, så det går ann også
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 hehe, jeg dro puta over ansiktet mitt så ikke jordmor skulle se at jeg holdt tilbake, for jeg laget sikkert noen rare ansiktsutrykk som kunne avsløre dette;p
MammanTilEmma❤ Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Kan ikke si det var godt, men måtte vente til jenta hadde kommet litt lengre ned.. å da måtte jeg holde igjen mange pressrier... det var et sant helvette!! maste og maste til jordmor at NÅ måtte jeg presse.. til slutt fikk jeg endelig lov:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå