Gå til innhold

bare litt usaklig info om pressrier:p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et annet innlegg her inne at når pressriene først var kommet, så var det umulig å holde dem tilbake.

 

Dette stemmer da ikke, for da jeg fødte, så ble jeg så sliten av pressriene, at jeg "gikk forbi" to stykker...Og det var deilig med PAUSE:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lå med pressrier i 2 timer før jeg fikk lov til å presse ,så det er fullt mulig .:)

 

Men så veldig godt ,det var det ikke .hehe

Skrevet

Dette er like usaklig men...

 

Jeg fødte nr 2 uten pressveer, så det går ann også

Skrevet

hehe, jeg dro puta over ansiktet mitt så ikke jordmor skulle se at jeg holdt tilbake, for jeg laget sikkert noen rare ansiktsutrykk som kunne avsløre dette;p

Skrevet

Kan ikke si det var godt, men måtte vente til jenta hadde kommet litt lengre ned.. å da måtte jeg holde igjen mange pressrier... det var et sant helvette!! maste og maste til jordmor at NÅ måtte jeg presse.. til slutt fikk jeg endelig lov:))

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...