lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Vi har hatt fast plass, men nå siste uka har vi byttet plass, fordi jeg har hatt plassen nermest vinduet, og kjenner på ørene mine at jeg får øreverk av å ligge der når vinduet er åpent, noe det må være for ikke å bli for varmt. Tror vi skal snu senga så føttene kommer mot vinduet, for samboeren klager på at det blir feil i forhold til hvordan vei han er vannt å ligge, med tanke på hvilken arm som henger utenfor senga;)
Gjest sug lut Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Fast plass, ellers blir det nattbordkrise.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Nå har jeg sovet alene i snart 10 mnd, men jeg ligger på min side. Og treffer jeg en som skal ligge på samme side, tror jeg det blir et problem hehe =)
Jojo x3 Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Fast plass! Blir helt feil om vi prøver med et bytte :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Når jeg ligger der alene bruker jeg hele senga, hihihi elsker og breie meg ut. Ellers har vi fast plass, men jeg bruker mer plass en gubben. Han har en liten strippe bare. Hiihi
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Fast plass. Veldig fast. Jeg får ikke sove på hans side. Føler det blir helt feil, nesten som jeg er bortreist på ferie!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå