Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Hun skrev sort på hvit at jeg er utslitt og ønsker å bli satt i gang....hun sa at vi bare måtte stå på og "forlange" å bli satt i gang på overtidskontroll på torsdagen...dem kunne så og si ikke nekte oss det,dem er lei det pga at det nermer seg helg,men det skal ikke ha noe å si...aner et lite lys i tunellen nå.Jm sa at i værstefall måtte vi vente til mandag,men det skulle ikke være nødvendig om vi bare sto på vårt å sa at nok er nok.vi har to barn fra før og jeg har gått på haldt hold nå i 3uker+++ og det kommer en tid etter fødsel å. også har vi en sønn som skal oppereres på torsdag morgen. Så nå kommer vi f...........ikke til å gi oss på torsdag assa!!! Madam mim:-Håper du er i gang eller at du har fått time til å bli satt i gang.Lykke til!!!
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 you go girl!!! stå på ditt!! masse lykke til. krysser fingrer og tær for dåke =)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2010 smiler!!!! Takker,merker jeg ble LITT lettere til sinns hehe.....men så var det å ikke få for høye forhåpninger å da....for da blir en jo så ILLE skuffet om det ikke skjer noe igjenn....
LivK har født Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Du skal se at nå senker du skuldrene såpass at det setter igang av seg selv før torsdagen Lykke til, uansett!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2010 Smiler,jaha sku tru det,men har ikke trua på det men man hvet jo alderig;-) Takk!!!!
Lillegull2008&2010 Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Så bra Ate! Har nå ikke svart deg før, men lest mange av dine innlegg og synes fryktelig synd i deg! Du får bare satse på at det blir igangsettelse nå, hvis ikke setter du ned og gråter og nekter å gå derfra før du har fått deg en modningspille Er du mange dager på overtid nå? Masse lykke til med fødselen som er like rundt hjørnet nå
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Godt å høre Ate. Kan ikke være lett å gå slik du har gjort. Håper også du starter av deg selv men om ikke så krysser jeg fingrene for torsdag.
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Virkelig bra de endelig ser ut til å ta deg på alvor,synes ikke de har vært noe snille med deg.Håper du har babyen din i armene før helga",)))
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2010 Ja nå håper jeg virkelig de gjør noe,for ikke anntydning i natt eller noe på at no skal skje av seg selv....:-( Det er bare de samme vondtene som alderi blir noe mere,og som nå nærmer seg på å ha vart til og fra i 4uker!!!.....ORKER IKKE MER!!!!!
KaWi Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Som jeg håper at du og Madam Mim snart slipper å gå lenger! Har jo fulgt dere her inne, og håpet hver morgen at dere var i farta. Så nå krysser jeg fingrene og sier tvi tvi og satser på at dere er i gang begge to i løpet av dagen! Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå