Gå til innhold

kontroll hos jm over,aner lys i tunellen nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skrev sort på hvit at jeg er utslitt og ønsker å bli satt i gang....hun sa at vi bare måtte stå på og "forlange" å bli satt i gang på overtidskontroll på torsdagen...dem kunne så og si ikke nekte oss det,dem er lei det pga at det nermer seg helg,men det skal ikke ha noe å si...aner et lite lys i tunellen nå.Jm sa at i værstefall måtte vi vente til mandag,men det skulle ikke være nødvendig om vi bare sto på vårt å sa at nok er nok.vi har to barn fra før og jeg har gått på haldt hold nå i 3uker+++ og det kommer en tid etter fødsel å. også har vi en sønn som skal oppereres på torsdag morgen. Så nå kommer vi f...........ikke til å gi oss på torsdag assa!!! Madam mim:-Håper du er i gang eller at du har fått time til å bli satt i gang.Lykke til!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

you go girl!!! stå på ditt!! masse lykke til. krysser fingrer og tær for dåke =)

Skrevet

smiler!!!! Takker,merker jeg ble LITT lettere til sinns hehe.....men så var det å ikke få for høye forhåpninger å da....for da blir en jo så ILLE skuffet om det ikke skjer noe igjenn....

Skrevet

Du skal se at nå senker du skuldrene såpass at det setter igang av seg selv før torsdagen ;) Lykke til, uansett!

Skrevet

Smiler,jaha sku tru det,men har ikke trua på det men man hvet jo alderig;-) Takk!!!!

Skrevet

Så bra Ate! Har nå ikke svart deg før, men lest mange av dine innlegg og synes fryktelig synd i deg! Du får bare satse på at det blir igangsettelse nå, hvis ikke setter du ned og gråter og nekter å gå derfra før du har fått deg en modningspille ;)

Er du mange dager på overtid nå?

Masse lykke til med fødselen som er like rundt hjørnet nå ;)

Skrevet

Godt å høre Ate. Kan ikke være lett å gå slik du har gjort. Håper også du starter av deg selv men om ikke så krysser jeg fingrene for torsdag.

Skrevet

Virkelig bra de endelig ser ut til å ta deg på alvor,synes ikke de har vært noe snille med deg.Håper du har babyen din i armene før helga",)))

Skrevet

Ja nå håper jeg virkelig de gjør noe,for ikke anntydning i natt eller noe på at no skal skje av seg selv....:-( Det er bare de samme vondtene som alderi blir noe mere,og som nå nærmer seg på å ha vart til og fra i 4uker!!!.....ORKER IKKE MER!!!!!

Skrevet

Som jeg håper at du og Madam Mim snart slipper å gå lenger! Har jo fulgt dere her inne, og håpet hver morgen at dere var i farta.

Så nå krysser jeg fingrene og sier tvi tvi og satser på at dere er i gang begge to i løpet av dagen!

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...