Tantrum Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jenta mi har IKKE lest dette!!! Jeg har 17dager til termin og hun begynner stadig dagen kl 04 og holder på til 13-14 et sted. Da tar hun en pause Hun ligger dypt i bekkenet med hode ned og jeg trodde jeg skulle få litt mer plass. Fast hun hoppet oxo over kapittelet der det står fosterstilling.... Tuller ikke når jeg sier hun ligger rett ut der inne... En fot i halsen og en mellom venstre lunge og ribbebena mine... Hun er ikke unormalt stor, faktisk helt normal, og jeg er 162 høy... Sitte er håpløst, da sparker hun lufa ut av meg, å ha på "benklær" burde gjøres med trinser og tau,evt få hjelp av gravøren, bøye seg??? TROR IKKE DET! Da har jeg magesekken hengende ut gjennom munnen. Ligge godt over på siden er eneste løsning, så det er bra man liker å lese Jeg kan fint gå turer og stå masse (greit når man har to store hunder) men jegkan jo ikke gjøre det 24timer i døgnet... Fast jeg klager ikke; vi er begge friske og raske og snart kommer hun ut og kan plage sin far =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå