Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 her er det å - ikke lukke skapdører - prøver å være snill med "jeg setter på en vask til deg før jeg drar" - bokser og sokker liggende i baller under sengen - kommer når ting er så og si ferdig og spør "er det noe jeg kan hjelpe til med?" - ikke lukke dører - setter skitne tallerker osv på benken (fryyktelig vanskelig å sette dem i oppvaskmaskinen) - når han tar av bordet, tar han bokstavlig talt kun av bordet (det skal jo sies at jeg nok har endel symptomer på "dame-syndrom" også ;-)
brooklyn Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Gud så vittig:) Samme her. -Kommer og rører i middagen i det den er ferdig på komfyren (meg: "føler du at du bidrar nå?" Da flirer han og sier ja og kniper meg i puppen. Oppgitt) -rydde av bordet betyr ta bort fat og panner og sette dem på benken. Ikke nødvendigvis det andre som står på bordet, som glass og brikker, og IHVERTFALL ikke skylle av og sette inn i oppvaskmaskinen! Gud forby. - ta av sokkene litt etter litt, slik at de til slutt bare henger på storetå og den ved siden av, deretter vippe dem av og la dem ligge under stuebordet. Må jo for ordens skyld si at jeg elsker denne mannen og at han har mange gode sider, men makan så irritert man kan bli over småting. Så gjelder det å la det prelle av...
bitthen Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Heheh ALDRI legge ned dolokket.... Sokker imellom sofaputene- særlig kjekt om man har besøk som finner det..... Skittenklær ligger på badeguvet enda der er en stor skittentøystamp.. Å vaske opp, betyr å vaske opp, ingen ting annet... Så ber jeg han om å vaske opp, så vasker han opp.. Jeg må be han om å vaske opp og tørke av benken og komfyren.... Henge opp klærne i en diger ball på snora så de aldri blir tørre, til tross for utallige instruksjoner om at han må riste og henge opp klærne fint. Alltid spørre om en ting FØR man leter (Hvorfor skal han lete dersom jeg vet hvor det er) Aldri finne tingene sine, total mangel på ressonansevne... Hehe Er veldig glad i min også, og må få legge til at han er kjempeflink å lage mat, er veldig snill og behandler meg som en prinsesse. Han vil også bli en kjempebra paps til bollen i ovnen min.. Så får man vel bare bære over.. På den andre siden tror jeg de må gjøre en del av det med vilje, or da vet de at vi gjør det selv i stedet for (feks det med klær og oppvask etc.)
MammanTilEmma❤ Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 mye som stemmer ja;) - Adri lukke skapdører etter seg (kan tro han tror de har seg igjen selv vettu) -Tar aldri ned do ringen etter seg -Lar ajetten + brød,pålegg og melk står fram på bordet og ingen mann å se -legger skittentøyet oppe på skittentøyskurven( hvorfor ikke ta opp lokket å putte det nedi)
2 små og en undulat Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 -Nøkler forsvinner: Alle nøkler mannen min tar i havner mistenkelig i jakkelommer. Når jeg skal ut med bilen ser jeg i nøkkelskapet, ser at bilnøklene ikke er det, og så må jeg ut på leting. For mannen husker jo selvsagt ikke hvilken jakke han brukte sist. -Å lage middag betyr å steke kjøtt og koke poteter. Hva med grønnsaker eller salat? -Å stelle unga til kvelds betyr å skifte bleie og pusse tenner. Vasking av ansikt og hender er visst ikke så nøye. -Å gi dama en "deilig massasje" går ut på litt pirking i ryggen i 3 minutter før han er "sliten i hendene"..
brooklyn Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 -sitte ved siden av hverandre i sofaen og se på tv, jeg forteller og laaaaaaangt ut i avhandlingen sier mannen "høh? Sa du noe til meg?" Hvem andre er det som sitter der jeg kan prate med da?!?? Meg selv?? - sende mannen på butikken med beskjed om å kjøpe tre ting. Det gjør han ikke. Han kjøper 5. Og ikke noe av det han var sendt der for å kjøpe i utgangspunktet.... (elsker han fremdeles, altså!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #10 Skrevet 16. mars 2010 - Hans tur til å handle, og handler kun middag til den dagen. Tenker ikke på brød, melk, bleier osv - Aldri vaska badet i hele sitt liv - viktigere og å vaske bilen enn å støvsuge
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #11 Skrevet 16. mars 2010 Hehe, må le av denne tråden. Min mann er heldigvis veldig flink med husarbeid og matlaging da. Mye bedre enn meg. Men det som er typisk her er: -Bilnøkler "forsvinner" og han aner ikke hvor de er. (Jeg spør HVER GANG: har du sjekket lomme på jakka/buksa du brukte sist du kjørte? og der finner han de ALLTID) ;-) -Lommeboka "forsvinner" også alltid (finner den som regel igjen i bilen eller jakke-/bukselomma) -Tar av en eller annen grunn aldri turen innom vaskerommet for å sette på en vask eller brette klær. Hvis jeg ber han om å brette klær gjør han KUN det, og legger det ikke på plass i skapene... Hmf Kommer ikke på mer i farta, men er nok mange andre ting. Akkurat som han sikkert "irriterer" seg over mange ting med meg. Men han er kjempeflink til å gjøre ting i huset uten at jeg trenger å be han om det. Heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #12 Skrevet 16. mars 2010 Stemmer jo på en prikk jo ha ha... Her må jeg lete fram sokker fra under sengen, under stuebordet samt de som ligger sammen med boxershorts på badet. Vaske opp betyr å vaske opp ja...grrr... Ellers så er han en flinking til å finne rare fargekombinasjoner når han skal kle på barna, Ofte også tøy jeg har lagt bort for de har nettopp blitt for små.Glemmer å sjekke kassen i barnehagen hvis han henter og da blir gjerne skittent eller vått tøy værende til dagen etter. Ha ha:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #13 Skrevet 16. mars 2010 - å rydde opp i hans klær på hans side av senga betyr å dytte alle klærne inntil nattbordet - å ta av bordet betyr å la alle smuler og sauseflekker være igjen, pluss at vannmugga og saftflaska åpenbart har plassen sin der - å konsekvent putte grønnsakskrelleren i første skuffen (vet den er teit altså, men den skrelleren bor i TREDJE skuff) - forspill er å kysse meg litt på nakken, alternativt å spørre "ska vi pul?" - å henge opp en klesvask betyr ikke at man må rydde og brette sammen det som hang der fra før, det tar han bare av og legger på gjestesenga (og siden det er han som er ansvarlig for opphenging av klær har jeg knapt sokker i skuffen ) Må legge til at jeg er veldig glad i han da Og ville aldri byttet han ut
Gjest Ellemelledisi-duharfisi Skrevet 16. mars 2010 #14 Skrevet 16. mars 2010 Haha! Min legger også grønnsaksskrelleren i første skuff, og den SKAL i tredje!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #15 Skrevet 16. mars 2010 bruke klesstativet som klesskap.. en stund da jeg pendlet til jobb og var borte 2 uker av gangen plukket han bare klær fra stativet etterhvert som han trengte rene klær..når vi begge er hjemme hver dag så går ikke denne praksisen hans lenger.. ha ha.. spise youghurt, smøre skive etc for så å slenge skjea, kniven i oppvaskkummen fremfor oppvaskmaskina som er rett under... det er jo i maskinen den skal tilslutt liksom..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #16 Skrevet 16. mars 2010 Alt som er nevnt over + det faktum at han aldri kan bytte dorull når den er tom. Dvs,han kan gjerne begynne på en ny en,men den tomme blir hengende mens den nylig påbegynte ALLTID står på baderomsinnredningen!! *whyyyyyy??*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå