Stolt alenemor til tre små Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Har skikkelig problemer med å finne en god kombinasjon til navnet Storm, som mannen min kanskje kan godta.. Han liker ikke å ha to navn på barna, men siden både jeg, han og datteren vår har to navn, så syns jeg det passer best å ha to navn.. Hva syns dere? Og har dere noe forslag til å gjøre Storm litt mer personlig (det er egentlig veldig populært etter hotell Cæsar, noe vi ikke visste da vi valgte det). Navn både før eller etter Storm, bare det passer..
mednr2imagen Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Dette var en morsom utfordring, og jeg har tenkt litt. Det verste er at jeg faktisk synes Storm August blir ganske fint! Kanskje litt vel mye Cæsarinspirert, men det klinger ikke så verst.
Stolt alenemor til tre små Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2010 Hehe.. Gubben sa at han ville godta Full Storm... Men det er ikke aktuelt.. Storm passer veldig godt til kampsportgutten i magen ihvertfall..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Hehehe, ja dette kan bli artig. Hva med Storm-Andre? Storm-Elias, Skal skrive hvist jeg kommer på flere! Flott navn forresten. Her blir det Alexander! klem
Stolt alenemor til tre små Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2010 Jeg foreslo Storm Alexander faktisk.. Men siden brodern har Alexander som sitt mellomnavn, så var ikke det aktuelt.. Tenkt på Storm Teodor, men det blir sikkert ikke godtatt..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Hihi, hadde tenkt å foreslå Storm Alexander! Storm Teodor er jo kjempefint. Her nyttet det ikke med bibelske navn eller navn som er nymoderne. Der ville han ikke rikke seg gitt. Men ble enige at han skulle hete Alexander. Var et navn som var på topp 5 listen hos meg.
Stolt alenemor til tre små Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2010 Alexander er kjempefint.. Liker det skikkelig godt selv jeg.. Storm er faktisk ikke så nymoderne, på www.ssb.no så var det faktisk brukt for mange år siden, også ble det borte lenge, før det dukker opp igjen i Hotell Cæsar.. Men vi visste ikke det, før folk spurte om det var derfra vi hadde tatt det..
mednr2imagen Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Alexander eller Aleksander tar jeg med som et hett tips i navnedebatten hos oss også. Spennende med navn! Og rart å tenke på at det som måtte bli resultatet kommer til å bli perfekt til den lille rakkerens personlighet uansett.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Skulle vel egentlig ha gitt gutten min navnet Storm her og slik som han sparker (flere timer i strekk) Passer egentlig ikke med Alexander som virker rolig i forhold hehe. Han liker i tillegg å sparke meg i blæra hver gang jeg har besøk, er på senteret eller ser et tv program. Akkurat da jeg ikke har lyst til å springe på do hihi.Skjer hver gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå