Smilefjeset Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Eller hvor lange skistaver skal man ha når man er rundt 1.65 høy?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Usikker på hvor lange de er, men de rekker meg godt opp i armhulen.
Joikaboll@ Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Har samme høyde som deg, tror mine staver er 145 cm
iznogood Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Det kommer litt ann på hvordan du vil gå på ski :-) - turski/fjellski ? - alpinski ? - ekspedisjonski? - langrenn? - telemark ? Lengre staver til bortoverski enn til nedoverski. Jeg har kjøpt meg teleskopstaver - så kan jeg bestemme underveis hvor lang stavene skal være :-) Og så kan jeg bytte trinse på dem. På fjellski vil jeg gjerne ha lange staver når jeg skal jobbe meg oppover, og kortere når jeg skal kjøre nedover. Så da er det greit å kunne regulere stavene.
lille sprelle Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Sjekket stavene mine nå og de er 140 - det er riktig lengde. Jeg er like høy som deg. De skal rekke til armhulen når du står på skiene med skisko på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå