Gå til innhold

Du ser ut som en 17-åring med stygg kropp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det fikk jeg høre i dag. Takk skal du ha jævla butikkjerring!

Jeg skulle kjøpe røyk og ble spurt om legitimasjon et sted jeg aldri pleier å bli spurt. Jeg flirte litt da jeg faktisk er 26 år, og spurte om hun syns jeg så ut som en 17-åring.

"Du ser ut som en 17-åring med stygg kropp" fikk jeg til svar da.

Er det normalt å si sånne ting eller?

Kan legge til at jeg er 170 cm høy og 58 kg, så jeg er ikke akkurat feit eller unormal...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde klappet til henne. fittekjerring.

Skrevet

Ja det var like før, jeg sendte henne et blikk som sikkert var nære på å drepe. Dritt.

Skrevet

Ja, gjør det, så får du skje hva som skjer... Maken til språk!!

At noen kan klemme ut av seg noe sånt foran en kunde og et fremmed menneske er jo helt utrolig! Du bør absolutt fortelle sjefen hennes hva slags folk han har ansatt i butikken sin.

Skrevet

Hadde sendt butikksjefen en mail om åssen kundebehandlere han/hun hadde...

Skrevet

jeg hadde klappa til henne, og gått til sjefen og sladra. Du kan jo ikke godta dette ? :-o det hadde såfall ikke jeg gjort :o

Skrevet

Takk for tips, det har jeg faktisk ikke tenkt på. Håper for hennes del at hun ikke holder på sånn med flere, fy faen. Jeg ble helt satt ut.

hi

Skrevet

Da ville jeg ringt sjefen hennes. Sånn går det ikke an å oppføre seg og du burde ikke akseptere det..Hvor var dette?

Skrevet

Seriøst!?! Ikke kødd? Hadde tatt noen ord med butikksjefen jeg og ja... DETTE må hun jo ikke komme unna med. Værste jeg har hørt!

Skrevet

Skikkelig serviceinnstilt....

Skrevet

På en rema1000 butikk, vil helst ikke spesifisere hvor.

Skal sende sjefen en mail, og komme med oppdatering. takker for svar.

Skrevet

Ha, ha... Mange med store ord her! Går dere rundt og klapper til folk som sier noe dere ikke liker? Da har dere et stort problem! Ser ut til at dere må lære dere kommunikasjon gitt.

Legemsbeskadigelse blir politianmeldt. Det er ulovlig! Synes jeg ser for meg forholdene i hjemmene her...

Skrevet

Er det mulig å være så frekk! Herrefred, nå ble jeg helt satt ut her. Håper inderlig butikksjefen tar tak i dette og får sparka denne personen på hodet og ræva ut! Går ikke an å si sånt til kundene sine...

Skrevet

Vel, dette er ikke akkurat grunn nok til å slå noen. Men du skulle hvertfall gått fra denne butikken uten å kjøpe noe. Veldig lite proff, og ikke minst veldig lite høflig!

Skrevet

Å klappe lett til noen er legemsfornærmelse, ikke legemsbeskadigelse. Hilsen kverulanten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...