adrenaline7 Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Tror vannet mitt har gått! 8 dager til termin nå. Har vært i drittform(mye kynnere og slapphet) frem til søndag, etter det har jeg hatt energi så det synger etter, har måkt snø og gått turer med hunden og alt Og nå kan jeg bare ha på meg undertøyet i ti minutter før det er gjennomvått(fant frem bind isted, ble lei av å skifte. Sorry detaljene ) Hodet har festet seg, så er vel derfor vannet bare kommer litt og litt. Håper bare så inderlig dette betyr at vi får møte sønnen vår iløpet av det kommende døgn... Og håper hvertfall det ikke er falsk alarm, da legger jeg meg ned og hylgriner
Bumblebeee Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Å, kjenner spenningen på kroppen...hehe. Lykke til!
Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar* Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Lykke til:) Så heldig du er:)
adrenaline7 Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2010 Takker Vi skal inn på føden nå og sjekke. Fyyy så skuffet jeg blir om det er juksevannavgang! Da skal jeg låse meg inne med one tree hill, cola og sjokolade resten av uken
adrenaline7 Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2010 Alt har tatt tid idag, først kjørte sambo bilen fast i all løssnøen på tunet, så måtte vi vente i evigheter på føden(og så tok det noen timer før jeg gadd å gå ut i bilen og hente pc'en fra fødebaggen:P). Men fikk bekreftet at vannet var gått, selv om det kommer i små puljer. Fikk reise hjem, men skal inn igjen imorgen kl 0900 om ikke ikke det var skjedd noe før den tid. Nå har jeg rier, men det er nesten ti min mellom dem ennå, og de er ikke helt ulevelig vonde. Er sjokkerende avslappet, og gleder meg masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå