Gå til innhold

Dette var vel litt ufint ang finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle lage en kjellerstue til dattera mi å manglet bare en sofa, og siden jeg ikke vasser i penger tenkte jeg at jeg kunne finne en fin billig på finn.no.

Fant en grei sofa og ringte til selgeren å spurte om jeg kunne kjøpe den, hu ja ja å vi avtalte at jeg skulle hente den ca hal12, den kostet 1000,-

Så jeg viste bildet av sofaen til dattera mi å hu ble glad å gledet seg til vi skulle hente. En time før vi skulle hente den ringte selgeren og sa hu hadde fått bud på 1500,- fra en annen dame...Jeg ble helt paff å sa bare javel og hadet. Jeg trodde vi hadde en avtale jeg...

jeg kan forstå at hun ville ha mest mulig for sofan men vi hadde jo en muntlig avtale å hun spurte jo ikke om det var greit om hun kunne selge til hun andre damen hu ringte bare for å si jeg ikke skulle komme likevel for hun hadde fått høyere bud

Husker selv når jeg skulle selge et solarium engang, å rett etter at annonsen kom ut begynte telefonen å ringe. Jeg avtalte med en dame at hun kunne kjøpe solariumet for 2000 å hu skulle komme å hente. Fikk masse telefoner etterpå av folk som kom med høyere bud. Men unasett hvor mye det fristet så hadde jeg faktisk ingått en avtale allerede å måtte si nei til andre kjøpere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg.. en avtale er en avtale..muntlig eller ikke.

Men du vet, folk flest tenker bare penger og ikke moral... ;-) Du får tenke sånn at det sikkert var noe galt med den sofan og at noe bedre dukker opp.

Skrevet

rapporter til finn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...