Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg skulle lage en kjellerstue til dattera mi å manglet bare en sofa, og siden jeg ikke vasser i penger tenkte jeg at jeg kunne finne en fin billig på finn.no. Fant en grei sofa og ringte til selgeren å spurte om jeg kunne kjøpe den, hu ja ja å vi avtalte at jeg skulle hente den ca hal12, den kostet 1000,- Så jeg viste bildet av sofaen til dattera mi å hu ble glad å gledet seg til vi skulle hente. En time før vi skulle hente den ringte selgeren og sa hu hadde fått bud på 1500,- fra en annen dame...Jeg ble helt paff å sa bare javel og hadet. Jeg trodde vi hadde en avtale jeg... jeg kan forstå at hun ville ha mest mulig for sofan men vi hadde jo en muntlig avtale å hun spurte jo ikke om det var greit om hun kunne selge til hun andre damen hu ringte bare for å si jeg ikke skulle komme likevel for hun hadde fått høyere bud Husker selv når jeg skulle selge et solarium engang, å rett etter at annonsen kom ut begynte telefonen å ringe. Jeg avtalte med en dame at hun kunne kjøpe solariumet for 2000 å hu skulle komme å hente. Fikk masse telefoner etterpå av folk som kom med høyere bud. Men unasett hvor mye det fristet så hadde jeg faktisk ingått en avtale allerede å måtte si nei til andre kjøpere
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Jeg er enig med deg.. en avtale er en avtale..muntlig eller ikke. Men du vet, folk flest tenker bare penger og ikke moral... ;-) Du får tenke sånn at det sikkert var noe galt med den sofan og at noe bedre dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå