Gå til innhold

Noen som kan anbefale meg noen vanndrivende tabeletter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i bena, leggene mine er veldig stram i huden. Begynner å se ganske så sprekkferdige ut. Det sprenger på når jeg går og da spessielt i trapper.

Jeg drikker masse vann og det hjelper ikke, prøvde noen vanndrivende på helsekost for en liten stund siden uten hjelp.

Får bare mer og mer vann i bena. Er ikke gravid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst bør du ta en tur til legen for å finne ut hvorfor du har vann i beina. Om de ikke finner noe vettugt, så prøv disse to tingene først og se om det hjelper, det hjalp ihvertfall meg:

- støttestrømper (flystrømper på apoteket. Jobst er de beste. Ta de på med en gang du står opp)

- kutt kraftig ned på karbohydratene ( kutt ut f. eks potet, pasta, ris og alt som inneholder sukker i noen form, og spis lite brød.) og salt. Etter tre dager på lite karbohydrater så var vannet i mine bein borte :-)

Vanndrivende er noe herk å gå på, for det kan lage så mye ubalanse i andre ting at det beste er å unngå det.

Skrevet

Glemte å skrive: Du må uansett til legen for å få vanndrivende som det er noe tak i.

Skrevet

Takk for svar. Får tvinge på meg støttestrømper, hater det. Jeg går helst uten noe som helst på bena :) Har så å si gått barbent hele vinter i skoa mine.

Men ja vi spiser mye potetmiddager.

Skrevet

huff, ja får gjøre det. Hater å gå til legen. Har angst for å gå dit.

Skrevet

Grapenol (merket Solaray) skal hjelpe. Dette er ufarlig for gravide -har selv nettopp kjøpt de på helsekosten etter råd fra min akupunktør.

Skrevet

ser nå at du ikke er gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...