Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har så vondt i bena, leggene mine er veldig stram i huden. Begynner å se ganske så sprekkferdige ut. Det sprenger på når jeg går og da spessielt i trapper. Jeg drikker masse vann og det hjelper ikke, prøvde noen vanndrivende på helsekost for en liten stund siden uten hjelp. Får bare mer og mer vann i bena. Er ikke gravid
Himmel og hav Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Først og fremst bør du ta en tur til legen for å finne ut hvorfor du har vann i beina. Om de ikke finner noe vettugt, så prøv disse to tingene først og se om det hjelper, det hjalp ihvertfall meg: - støttestrømper (flystrømper på apoteket. Jobst er de beste. Ta de på med en gang du står opp) - kutt kraftig ned på karbohydratene ( kutt ut f. eks potet, pasta, ris og alt som inneholder sukker i noen form, og spis lite brød.) og salt. Etter tre dager på lite karbohydrater så var vannet i mine bein borte :-) Vanndrivende er noe herk å gå på, for det kan lage så mye ubalanse i andre ting at det beste er å unngå det.
Himmel og hav Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Glemte å skrive: Du må uansett til legen for å få vanndrivende som det er noe tak i.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Takk for svar. Får tvinge på meg støttestrømper, hater det. Jeg går helst uten noe som helst på bena Har så å si gått barbent hele vinter i skoa mine. Men ja vi spiser mye potetmiddager.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 huff, ja får gjøre det. Hater å gå til legen. Har angst for å gå dit.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Grapenol (merket Solaray) skal hjelpe. Dette er ufarlig for gravide -har selv nettopp kjøpt de på helsekosten etter råd fra min akupunktør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå