Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Seriøst, jeg fikk litt sjokk. Jeg som alltid har sett opp til de folka fordi de har bra utdanning, bra jobber, tjener godt og virker veldig oppegående. Men nå ser jeg at bikkja deres har egen facebook profil, og de driver å oppdaterer den hver dag. Skriver f.eks ; " nå er jeg kjempesliten etter å ha gått tur med mammaen min, lalla senga osv." " Nå skal jeg ta meg en lur i armekroken til pappa" osv osv... Guri land...spørs om jeg klarer å holde meg alvorlig neste gang jeg treffer de.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Ja det er de faktisk. Hadde aldri trodd at de kunne finne på å gjøre noe så harry. Jaja, er jo bare morsomt. Kunne aldri falt meg inn å lage profil til hunden min. Tror samboer hadde klikka av oppgitthet. H.I
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Har du et jævla problem med det??? Slutt å legg nesa di i andres saker du ... Du har ikke noe med hvem som er på facebook eller ikke! Har sjøl hunden min på facebook jeg, og hun har ganske mange venner, og vi bruker den profilen for å få kontakt med mennesker med samme hunderase... Er vel ikke brått sikkert folk finner dine statusoppdateringer mer interessante...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 vet om noen som har opprettet fb-profil til sønnen sin.. han var vel 2-3 mnd da den ble opprettet. kanskje hakket særere enn bikkja..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Legger ikke nesa mi i noen sine saker. Men når jeg får en venneforspørsel om jeg vil være venn med en hund, så må jeg vel få lov å gå inn å se hvem denne hunden er. HAHAHAHAHAHA Har sjeldent statusoppdateringer, og har jeg det så er de såpass interessante at mange kommenterer. Skriver aldri: "nei nå er jeg trøtt" HAHA.. Jeg har forresten en hund selv og har kommet i kontakt med mange andre med hunder, men de finner jeg gjennom grupper jeg melder meg inn i. Som f.eks forskjellige raseklubber.. bare et lite tips til deg Jeg bryr meg ikke om hvem som er på facebook, men når folk legger inn dyra sin med profil, da tenker jeg at de har et eller annent rart behov de trenger å få dekket. H.I
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Ja huff det har jeg hørt om. Jeg hadde klikka i vinkel om mine foreldre hadde laget en profil til meg på internett med bilde og alt, mens jeg var så liten at jeg ikke kunne bestemme dette selv.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 hehehe, å utrolig tragisk! jeg kjenner forresten også noen som har laget fb-profil til ungen sin på noen få måneder. Synes det er helt forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har profil til min hund, hvorfor plager det deg? Har lagt ut en del bilder, skrevet litt om han. Syns det er bedre å legge ut bilder av bikja enn bilder av babyen, aner jo ikke hva folk ser på der ute...
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #10 Skrevet 16. mars 2010 Ha ha, morsomt paafunn da. De har det sikker moro med det. En venninne foreslo at jeg skulle lage fb profil for ungene og det blir jo litt samme greia saa lenge de er for smaa til aa skrive selv.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #11 Skrevet 16. mars 2010 Hehe, jeg har dogbook til mine jeg også. Men idet jeg har opprettet dem glemmer jeg de bort da.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #12 Skrevet 16. mars 2010 Heller bikkjer på facebook enn tenåringer som legger ut festbilder.
prebs Skrevet 16. mars 2010 #13 Skrevet 16. mars 2010 Jeg er venn med en katt på FB. Og på sivilstatus står det på profilen hans: Married to Kari Olsen (en venninne av meg, ikke riktig navn brukt her.) På Kari Olsens status står det altså: Married to Gråpus =)
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #14 Skrevet 16. mars 2010 et vennepar av oss har også det.. Barnløse de også :-))) er lille ungen dems :-))))
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #15 Skrevet 16. mars 2010 Vanligere enn du kanskje tror. Jeg vet om mange katte/hundeprofiler der inne jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #16 Skrevet 16. mars 2010 Hehe.. Så latterlig.. Greit nok å skrive og legge ut bilder av hunden på sin egen profil, men å lage ege profil for hunden blir for dumt ass
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #17 Skrevet 16. mars 2010 Haha det plager meg absolutt ikke Jeg syns bare det er litt rart. Jeg er for all del glad i bikkja mi og har sikkert hundre bilder av den på pcen, men hadde aldri falt meg inn å laget en facebook profil til den. Men vi er jo alle forskjellige H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå