Gå til innhold

Til dere som har hatt SA- veldig glad for svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg er i ferd med å miste og er i dag veldig lei meg.

Er ikke mer enn 7 uker på vei, men har i dag hatt konstante mensmurringer og hatt brunlig blod. Måtte tilslutt sette på meg et bind. Det er ingenting frisk blod ennå.

Man tenker selvfølgelig det verste med engang og jeg er livredd for å miste spira mi.

Hvordan har en SA utartet seg hos dere? Når bør jeg kontakte lege etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan godt hende det er SA, det var sånn min begynte. Men se det litt an, og ring til legen for å snakke om det.

Hvis det ikke kommer friskt blod etter ei stund, så bør du nok inn og sjekkes..

Lykke til. hold oss oppdatert!

Skrevet

1.svangerskap: forløp som du har. Reiste rett til lege, fikk ul samme dag, var ikke liv.

2.svangerskap: forløp som du har. Reiste rett til lege, fikk ul samme dag, var et hjerte som slo og som nå er en 3 år gammel gutt:)

Ring lege med en gang og be om ul, uvissheten er det verste. Lykke til!

Skrevet

Har hatt sa og da var det rosa blod. Har hatt mye brunt utflod og da gikk det bra. Lykke til, men gå til lege å få tatt ultralyd :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Får ringe å be om en UL.....

Skrevet

Jeg hadde SA for en måned siden. Det startet med at jeg torsdag kveld fikk litt brunt slim på papiret etter å ha vært på do, men det stoppet opp igjen. Fredag kveld skjedde akkurat det samme. Men på lørdagen begynte det å komme friskt blod, og da kom det bare mer og mer.

Jeg fikk høre at man hadde store kramper i magen ved SA, men det jeg hadde var mer lignende lette menssmerter.

Var på UL søndagen, og da så de at det var tomt, så jeg slapp heldigvis å skrape ut.

Men jeg har også hørt at endel har brunt utflod eller blør litt uten å miste også...

Skrevet

Jeg hadde samme hendelsesforløpet som Lunapuna. Jeg ringte både til vakthavende jordmor på sykehuset og til legen, men begge sa at det var ikke noe annet å gjøre enn å vente en ukes tid og så ta en ny graviditetstest... Dette var etter 6. uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...