Gå til innhold

Flere andre som sliter med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det med å finne seg ny kjæreste når man har barn fra før. Som jeg har sett, selv om jeg er straks 30, har fin kropp, bra jobb og ordna forhold ellers, er det nesten ingen som er interessert... Har vært singel i en god stund nå, og begynner å miste håpet:(

Det finnes menn som ikke er interessert i noen ting når man forteller om barna, menn som sier klart fra at dem er ute etter sex, og menn som prøver å trikse og mikse og later som de er interessert i noe seriøst, selv om de ikke er det.

Er det virkelig ingen som vil være sammen med alenemødre? Eller nå jeg belage meg på et liv alene, og bare innfinne meg med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er MANGE motbydelige egoistiske menn der ute.

Jeg belager meg ihvertfall på et liv uten en mann. Klarer meg utmerket uten også.. hehe

Skrevet

En stiller jo med et stort minus på sjekkemarkedet om man har barn fra før, er jo ingen stor hemmelighet det. Er selv sammen med en mann som har barn fra tidligere ekteskap og det var jo noe som trakk ned kraftig. Men det er jo totalen som teller :-)

Skrevet

Så det er virkelig vanskelig... Er egentlig synd, fordi jeg trives overhode ikke alene. Og klarer ikke å overbevise meg selv om at det er så fint å være singel, føler meg bare ensom, og overflødig. Har ingen nettverk her jeg bor og jobber, utenom barna mine.

HI

Skrevet

Det finnes mange flotte menn der ute, som også gjerne vil ha ett bonusbarn eller to:)

Jeg traff samboer`n min da jeg var i slutten av tenårene. Var da alenemamma til ei jente. Han har helt fra starten av vært positiv til aqt jeg hadde barn fra før av:) Da fikk han liksom "øvd" seg litt på papparollen.. Tror den "øvingen" gjorde godt for ham. Han fikk prøvd seg litt, samtidig som at vi fikk annenhver helg til å være bare kjærester:) Har nå vært sammen i 4år, og har en datter på 1år sammen..

Skrevet

Er vel ikke så mange som vil date alenemødre da...

Skrevet

Hmm.. jeg er/var alenemor... frem til sønnen min var 4 år(hvis jeg ikke husker helt feil..er sambo som er best på datoer og den slags. hihi)

Nå er han 7år og bonuspappan og jeg venter nummer 2.

Klart det er noen som vil ha alenemødre og!! Og bare så det er sagt, jeg har ikke modellkropp og er langt fra en enkel person å leve med!

Kanskje bare heldig jeg da..? :-p Ihvertfall så har hele svigerfamilien "adoptert" sønnen min også. Og sambo og sønnens far er venner..ikke noe problemer i det hele tatt.

En skikkelig solskinnshistorie som kanskje kan gi deg litt håp..?? ;-)

Skrevet

Det er mange der ute som ikke har noe i mot og være sammen med noen som har barn fra før av, jeg fant min sambo når jeg var 6 mnd på vei og vi er enda sammen den dag idag og jenta mi er nå 14 mnd.

Men jeg tror det krever mer leting enn hva det gjorde før man hadde barn.

Men har du sjekket ut disse nettsidene som sukker.no eller match.com?

Skrevet

Takker for det. Jeg er heller ikke enklest i verden til å leve med, men er jo positiv og hyggelig. Er bare dystert å belage seg på å være alene i 5 eller 10 år:(

Når det gjelder nettdating, så har jeg prøvd det, og de jeg traff på nett var enten på en annen kant av landet og ikke flyttbar, eller desperat og gal, eller ikke ute etter et forhold. Så jeg har sluttet med det:)

HI

Skrevet

HI, signer med NICK så kan jeg kontakte deg. Kanskje vi kan finne kjemi.

Skrevet

Må i så fall ha skutt gullfuglen selv, for jeg var 22, ødelagt kropp etter svangerskap, arbeidsledig uten ordentlig utdannelse og dårlige forhold ellers med krangling med barnefar og slikt. Men så viste det seg at han jeg likte også likte meg, og plutselig hadde jeg en kjæreste! Barna mine digger ham, og han er kjempeflink med dem. Og han har holdt ut med oss :P

Så det finnes et håp for alle, selv oss alenemødre! Tror du har godt av å skape deg et nettverk slik at du ikke er såpass ensom.

Skrevet

Har fått verdens flotteste mann :-) var alenemor med 5 barn og han hadde 2 selv.

Det skal nok litt til å steppe inn når det er snakk om så mange barn.

Men vi har no fått et barn sammen også.

Vi har det nok litt enkelt når bare en av oss har en eks, så vi slepp å samordne med fleire en den ene eksen.

Lykke til med å finne deg en kjæreste.

Skrevet

har kun opplevd det motsatte, å er alene med to små på 2,5 og 4 år. men tok ikke til takke med hvem som helst :-) falt for en mann med to barn :-)

Skrevet

Tror kanskje du har vært "uheldig" og ikke møtt de rette mennene.

Jeg var alene i over 3 år, men fikk aldri noe inntrykk at menn ikke var intrerresert pga sønnen min. Heller tvert om, det at jeg var enslig mor ble sett på som noe positivt, ikke noe ut på byn/feste jente osv osv.

Men vi alenemødre er vel ganske kravstore? Så er kanskje ikke så lett å finne noen man vil ha inn i livene sine..

Jeg fant han heldigvis til slutt, så da er det en sjanse for deg og ;)

Skrevet

Jeg ville ikke hatt en mann med barn fra før. Synes i grunn ikke det er så rart.

Men håper det ordner seg for deg da, og at det finnes en spesiell for deg der ute:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...