Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har det veldig tøft akkurat nå, sliter og jeg blir fysisk dårlig av dette.. Orker ikek å legge ut hele historen men bare ønsker å skrive det høyt her at jeg har det dårlig.. Kan noen si meg at livet kan vende veier fort fra det negative til positve???
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Min erfaring er at det aldri går over av seg selv. Men at man må jobbe med det for at ting skal bli bra.Det kommer jo selvfølgelig ann på hva det gjelder også. De periodene jeg har vært langt nede og ikke har sett noen løsning, er det kun JEG som har fått meg opp av fallgruva. Ingen har klart å dra meg opp derfra.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Ja, det kan snu :-) Hadde en svært lang og tøff periode i livet mitt, veldig mørk og uten håp for fremtiden. Nå føler jeg at jeg er en "normal" person som liker livet og meg selv :-) Og jeg er faktisk takknemlig for den tøffe tiden som har formet meg slik jeg er i dag.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 JA! Det blir bedre for de aller, aller fleste! Jeg ble forlatt av barnefar på slutten av graviditeten (vi skulle giftet oss, dato var klar, invitasjoner sendt, kjole kjøpt osv), huset måtte selges, jeg hadde ikke utdanning, ikke lappen, stod egentlig ganske ribbet tilbake med bare klærne mine og babyen i magen. Var utrolig langt nede, men det er som en over her sier; man må fikse det sjøl. Gjerne med litt hjelp fra andre, men man må selv finne styrke inni seg til å VILLE komme seg opp igjen. Nå har jeg fem års høyere utdanning, et hus jeg eier selv, lappen og en helt grei bil. Det har kostet tårer, svette, slit og masse energi, men jeg er så glad for at jeg vet at jeg greier å få hodet over vann når alt ser svart ut. Lykke til, jeg er sikker på at du kan greie det!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Man må tvinge seg til å se det positive i ting.. Mange "Heldige" personer er mer uheldig enn "Normalt" er, de evner bare og se på tingene fra en positiv vinkel.. Min bror er en slik person, og han har overlevd to bilkrasj, et motorsykkelkræsj, en alvorlig "trampsykkel"-velt, blind vold, samt opplevd en del andre "trasige ting"; med utro damer, venner som lyver og stjeler, narkotikaanklager med påfølgende politikontakt osvosv.. Men har sier at han har vært så heldig..HAr kommet seg ut av alt dette uten varige men, hverken psykisk eller fysisk, istedet for å være bitter på å ha hatt så mange ulykker..VOlden han ble utsatt for gjorde at drømmejobben glapp,- fordi han har fått en skade som gjorde denne jobben dødelig rett og slett,- men han synes han var heldig som fikk tilbudet, og deretter fikk den helsetesten, for hvis ikke ville han meget sannsynlig dødd mens han utførte sin hobby,- som han må slutte med btw.. Og denne mannen ser på seg selv som dritheldig.... Nå er det mange som har hatt det VÆRRE enn ham, oppelvd ENDA mer, men alikvel greier og se positivt pådet..FInne "Hellet i uhellet",- og der ligger mye av "Løsningen" til et godt liv og dårlig liv.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå