Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 jeg testet i går med den gammeldagse clareblue testen og kunne såvidt skimte en strek på pluss tegnet......, men i morges når jeg tok den digitale var den negativ.... En av testene har jo vist feil resultat.... skal man våge å håpe at det er den negative som viser feil? Jeg har testet tidlig... (oppdaget ved dobbelsjekking av datoer at jeg egenlig ikke skal ha mensen før i neste uke)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Er for tidlig å teste ennå vel.... skimte en strek sier du, hvilken farge da? Hvis det er hvit el grå er den ikke positiv. Egget har vel ikke festet seg en gang hvis du skulle være befruktet. Nei, ta en nest neste uke!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 den er grå-blå..... ja jeg må nok vente... skulle sjekket datoene først...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Der plusstegnet skal være kommer det stort sett alltid fram et svakt-svakt strek som så vidt kan skimtes uansett om du er gravid elller ikke. Det må være et forholdsvis tydelig plusstegn for at den kan klassifiseres som positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå