Gå til innhold

brystvortestimulering


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

dette funker, men HUSK, det kan føre til styrtfødsel. jeg prøvde, og ja, vi rakk så vidt fødestua. så det anbefales ikke om du har mer enn 40 min til fødestua. jeg fant frem baby olje og maserte i vei på kvelden, ingen ting skjedde..... så bang...... 10 minutt mellom veene, 7 min, 3 min, 3 min 2 min.. så pressveer, og 10 min senere hadde jeg jenta på magen. ikke å anbefale, svinaktig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvd det selv maaange de siste 14 dagene for å sjekke om det lå noe i det, men uten hell.. :/ så på meg funka det ikke.. men er vel enkelte som er heldige å kommer i veien også :D

 

Gratulerer så masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje et dumt spørsmål men hvordan er det det funker??? har ikkje hørt om det en gang... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man masserer/stimulerer brystvortene frigjøres et hormon som også blir brukt i pillene man får når man blir satt i gang. Så derfor det funker, men man må jo være moden og klar for at det skal funke også da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm tror jeg skal prøve det og se om det funker på meg, men vett ikkje om jeg er moden eller noe sånt. men det går jo ann å prøve det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...