Neijasså... Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en stabil sparkesykkel (3-hjuls) som er solid men samtidig fin nok til at en "lilla-jente" som snart blir 3 år vil like den? Dere som har sparkesykkel til deres barn - hva skal jeg se etter når jeg skal kjøpe? Er det noen sykler/butikker dere _ikke_ anbefaler?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Vi kjøpte en liten blå tre-hjuls sparkesykkel til Knerten i fjor (da var han 3 år) Den kjøpte vi på Brio-butikken. Man fikk den i rosa også, og den har en liten handlekurv foran:-) http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2507&katid=29 Sånn som denne, men vi kjøpte den altså på Brio:-)
Neijasså... Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2010 Den var ikke så verst. Er dere fornøyd med den (holdbarhet, kvalitet osv.)?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Ja nå har han bare hatt den en sesong med den er like fin, og i helgen tok vi den ut på vårens første sparketur og det gikk så fint atte:-) Vår er ikke helt lik men så godt som. Tenker at de vokser såpass fort fra en med tre hjul, så da er ikke holdbarheten det viktigste:-)
Neijasså... Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2010 Takk for svar. ) Nei, regner vel ikke med at hun er interessert i en 3-hjuling lenger enn et par år, men da står nok lillesøster klar til å overta. ;o)
sneipen <3 snuppa Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 vi kjøpte biler sparkesykkel til poden da han ble 3 år:) fortsatt suksess! god og stødig sykkel ikke spø om pris,gubben som kjøpte den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå