Gå til innhold

Burde jeg være litt bekymret nå, eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge terminkalkulatoren skal jeg være 5+3 i dag. Tok en CB test med ukeindikator i dag, men den viste bare Gravid 2-3 uker. Burde det ikke stått Gravid 3+ nå?

Tok en CB test forrige uke også når jeg skulle være 4+2 og den viste da Gravid 2-3, noe som ifølge mine beregniger var riktig.

Noen som har opplevd det samme? Burde jeg være bekymret nå?

Har time på diabetes poliklinikk på Riksen i morgen og har da fått rekvisisjon til ny Hcg bl.prøve. Skal både til jordmor og gynekolog i følge innkallelsen. Men er vel tidlig å se noe på Ul nå uansett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja den viser sånn CA befruktnigstidspunktet...

har svart deg på gravide slitere også....:)

Skrevet

Takk:o) Stemmer at den viser hvor lenge det er siden befruktning, men jeg satte inn 2 fryseegg 22.02 og ifølge min beregning er det da 3 uker og 3 dager siden befruktning. Så da burde det jo stå 3+?

Har hørt at fryseegg kan gå litt i dvale... Hmm..

Skrevet

men hvis du er av de som produsere hcg litt sent så har du svaret ditt der;) eller som du sier at eggene har gått i dvale på ett tidspunkt:)

godt du skla få sjekket i morgen...grusomt å gå sånn å være redd og bekymret....det vet jeg alt om....

Skrevet

Hva kan årsakene være til at man produserer hcg litt sent? Har lest at overvekt kan være en grunn, men er ikke akkurat overvektig vil jeg si. Har vel helt normal BMI...

Kjenner jeg angrer litt på at jeg tok den "dumme" testen nå. Har hatt en veldig god magefølelse, og tenker egentlig fortsatt at det sikkert går bra av en eller annen grunn.. ;)

Håper at vi får positive tilbakemeldinger begge 2 tøysekroppen!!!

Skrevet

Hei

Vil bare si at hvis du fikk satt inn egg den 22.02, så tar det minst 6 dager før egget fester seg, og da blir testen plutselig veldig riktig:)) Så jeg tror at du kan være glad, og gratulerer med graviditet:)))

Skrevet

Det er VELDIG store variasjoner i HCG nivå, og ingenting er noe bedre eller dårligerer enn noe annet. Jeg synes ikke du burde bekymre deg.

Lykke til, og hold oss oppdatert ;-))

Skrevet

Takk for svar alle sammen:o)

Fikk se en tydelig fostersekk og plommesekk på Ul i dag 5+4. Så nå vet jeg at det faktisk er en liten spire der:o) Gynekologen sa det var for tidlig å se hjerteaktivitet i dag selv om kanskje hjertet slo allerede, fordi det var så lite. Så er veldig glad og lettet nå:o) Skal på ny Ul om ca 2 uker og da håper jeg vi ser et hjerte som slår. Gyn var også veldig fornøyd og sa at dette så veldig bra ut:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...